Kizilcik şerbetini izliyor musunuz?

Nursemanin durumunu bilenler vardır izliyorsaniz. Bazı olaylar hariç aynı durumları yaşadım sayılır. kismen aynı durumla karşı karşıyayım sizce aşk mı seçmeliyim yoksa mantık mi?

Özet geçecek olursam tesettürluyum. Namaz kılarım, kuran okurum. Evlenip ayrıldım. Biriyle görüşüyorum kendisi pek inançlı değil gibi alkol eğlence hayatımız çok farklı o hiç evlenmemiş hiç ortak noktamız yok. Çok zorlu yollardan geçtim ben. 10 yıl sonra hayat bizi yeniden karşılaştırdı. Ve ben karar veremiyorum... İçime sinmiyor aslında bilmiyorum.

Kizilcik şerbetini izliyor musunuz?
Cevapla