
Sonuçta herkesin İngilizcesi çok iyi sayılmaz. Fakat filmleri Türkçe olarak çevirileri son derece saçma bir şey oluyor. Sweet November'ın "Kasımda Aşk Başkadır" diye çevrilmesi gibi..

Sonuçta herkesin İngilizcesi çok iyi sayılmaz. Fakat filmleri Türkçe olarak çevirileri son derece saçma bir şey oluyor. Sweet November'ın "Kasımda Aşk Başkadır" diye çevrilmesi gibi..
Hayır şov yapmak değildir. ama ben bir şeyin her zaman orijinal söylemesi tarafındayım mesela The avengers isimini intikamcılar olarak değil Avengers olarak söylerim her zaman ya da mesela Star Wars yıldız savaşları demek Star wars derim. çünkü bu asıl kaynağa saygı duymaktır havalı olmak ile ilgisi yok bizim çıkardığımız filmlere de yabancılar mesela türkçe söyleyebilir ya da olduğu gibi okuyabilir
Bizim milletimiz ingilizceyle hava atmaya bayılır zaten özenti nedeniz bilmem. Bende İngilizce konuşmayı sevmiyorum. Türkçe konuşmak istiyorum neden komik geliyor anlamıyorum ben Türk’üm kafayı yemiş bazısı ben İngilizce lisanla büyümedim. Burger kingten tavuk kanat alacaktım ingilizce demedim diye kız gülüyor delimi ne ben bilmiyorum belki asıl özentiler komik ben türküm
Detayı okudum da, sorudan alakasız bi şey dicem. Kasım ayında aşk güzellemesi yapan hıyarlar kim ya? Kasım ayı dünyada çoğu yerde ölüm ve hastalık getirişiyle bilinir. Kasım ayı lânetli, meymenetsiz, pis mi pis bir aydır.
Çıldırıyorum.
Cevap
12Cevap
Yoo şov değil ama sırf Türkçe ismini söyledi diye birini eziklemek şov. Ben o filme hangi ismiyle alıştıysam o şekilde söylüyorum.
Şov yapmak denilemez bence de Türkçe çevirileri çok saçma oluyor.
İnsanların hayatı Show olmuş
Tutturmuşlar bir date!
Bazı film ya da diziler vardır onu Türkçeye çevirince anlamını kaybeder ve bu durumda ingilizce söylemek daha mantıklıdır ama telaffuz yeteneği olmayan 2 kelime ingilizce bile kezolarin sırf cool gözükcem diye ingilizce söyleme çabası çok komik geliyor
Yok ya ben söyleyişine göre şov mu değil mi anlarım bende bazen ingilizce bazende Türkçe söylerim kim nasıl benimsemiş ise öyle söyler...
Kült film tarzı olanlar Türkçe denilebilir ama genel dizi filmleri orijinal ismiyle demeyi seviyorum 😕
Bence orijinal isminin söylenmesi gerekiyor ama bazı kişilerde abartıyor şov yapan kesim fazla, bu isim telaffuzun hangi üslupla söylendiği de önemli.
Yani söylebiliyorsan orijinal isimleriyle söylenmeli bence ama İngilizcesi falan yetersiz kalıyorsa söylemesin şov değil bence
Birde söyleyemeyen ama bu konuda ısrarcı olanlar var onlar daha komik
Ben de öyleyim. Çünkü Orjinal dilinden izliyorum yabancı dilimi geliştirme amaçlı
Bence orijinali daha güzel mesela the mummy gibi buna mumya demek çok daha basit geliyor bana
Hayır kesinlikle değildir. Ben hiçbir zaman Türkçe'ye çevirmiyorum.
Filmin ismiyle.. Türkçe ya da yabancı fark etmez.. Şov kısmıda kişinin mimiklerine yansir
Hiç öyle düşünmedim. Söylediğini anladığım sürece sorun yok
Söylemek şov yapmak değildir söyleyemeyene gülmek şov yapmaktır
Mecbur İngilizcesi iyi olmayanlar için ama İngilizcesi daha güzel
Bunun şovu mu olur 😂 kötü de telaffuz etsem orijinal ismini söylemeyi tercih ederim
Kendi dilinde söylemek daha iyidir. Türkçe filmide ingilizceye çevirince iyi olmuyo bazen.
Niye şov yapmak olsun ki? Orjinali o zaten, ben filmleri orjinalinde izlediğim için isimlerini de öyle biliyorum Türkiye TV lerine ve çevirilerini bilgim yok Türkiye'de yasamadigim için
Kim nasıl isterse öyle okusun. Takılmayın böyle şeylere
Türkçesini bilmediğim filmler var belirttiğin durumdan dolayı 🤣
asıl öyle düşünenlerin işi şovdur
evet
40 Days and 40 Nights - Elim Belim Bağlı
Evet şov işidir
Ayy biraz öyle ya
İngilizce bilmeyenler ölsün mü 😒
Çevirisi doğruysa Türkçesi daha hoş duruyor
O nerden çıktı bea bence değildir
Show ile alakası yok
Hayır bence orijinal ismi soylenmeli
Şov olduğunu düşünmüyorum
Kısmen sayılabilir amca
Bazılarının ismini çevirmeden söylesek daha iyi
Ben öyle düşünmüyorum.
Doğru bilgiden dogru
Varoşça
Bu filmin adı ne bu ay
Arada
Evet
Ne alaka yahuuu
Değil bence
O yüzden ingizilcesi ile bilmek daha hoş
Hayır yaa nalaka
Orijinallik daha iyi
Evet şov yapmaktır.
Kismen
Aynen
Hayır
Bence öyle
Orijinali daha iyi
Alakası yok bence
Şov birazzz
Yo aslında daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?