Decepticonlar vatanları uğruna ölümüne savaşanlar her şeyi ezip geçip gezegenlerini iyileştirmek için barbarca savaşan gerektiğinde zalim bile olabilen hiçbişeyi kendi gezegeninden önemli tutmayan acımasız ve soğukkanlı askerlerin olduğu bir grup.
Otobotlar ise dost canlısı şefkatli her zaman merhamet gösteren kendi gezegenlerini iyileştirmek için çabalayıp bunu yaparken başka gezegenlere zarar vermek istemeyen Decepticonların aksine insanlığı düşünen sıcakkanlı ve iyimser askerlerin olduğu bir grup.
Siz hangi tarafı seçerdiniz kendi gezegeninizi kurtarmak için her şeyi yıkıp geçermiydiniz yoksa iyimserliğin merhametin ve şefkatin olduğu tarafta mı olurdunuz
Otobotlar ise dost canlısı şefkatli her zaman merhamet gösteren kendi gezegenlerini iyileştirmek için çabalayıp bunu yaparken başka gezegenlere zarar vermek istemeyen Decepticonların aksine insanlığı düşünen sıcakkanlı ve iyimser askerlerin olduğu bir grup.
Siz hangi tarafı seçerdiniz kendi gezegeninizi kurtarmak için her şeyi yıkıp geçermiydiniz yoksa iyimserliğin merhametin ve şefkatin olduğu tarafta mı olurdunuz
Decepticonlar
Autobotlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İki tarafında kendince haklı tarafları var ama ben Decepticon olurdum neden mi, diyelim ki senin dünyanda savaş çıkıyor ve başka bir gezegene gidiyorsun sığınmak için aranızda her hangi bir dil sorunu yok onları anlıyorsun onlarda seni bir insan olarak, ama onlar sana köle gibi davranıyor senin üzerinde deneyler yapıyorlar hatta senin tarafında olanlara hain pusular kurup düzenliyorlar bir çok insan dostunu öldürüyorlar, sen bu ırkın yanında olur muydun veya onlara dost canlısı gibi davranabilir miydin? İnsan sosyal bir varlık olabilir ama bu içindeki vahşeti içinde kötü bir canavar olduğu gerçeğini değiştirmez.
Autobot olurdum