Bir transformer olsaydınız autobot mu olurdunuz, desepticon mu?

Decepticonlar vatanları uğruna ölümüne savaşanlar her şeyi ezip geçip gezegenlerini iyileştirmek için barbarca savaşan gerektiğinde zalim bile olabilen hiçbişeyi kendi gezegeninden önemli tutmayan acımasız ve soğukkanlı askerlerin olduğu bir grup.
Otobotlar ise dost canlısı şefkatli her zaman merhamet gösteren kendi gezegenlerini iyileştirmek için çabalayıp bunu yaparken başka gezegenlere zarar vermek istemeyen Decepticonların aksine insanlığı düşünen sıcakkanlı ve iyimser askerlerin olduğu bir grup.
Siz hangi tarafı seçerdiniz kendi gezegeninizi kurtarmak için her şeyi yıkıp geçermiydiniz yoksa iyimserliğin merhametin ve şefkatin olduğu tarafta mı olurdunuz
Decepticonlar
Autobotlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir transformer olsaydınız autobot mu olurdunuz, desepticon mu?
Cevapla