Hangi doğaüstü ırklardan olmak isterdiniz?

Ben vampir ve transformer olmak isterdim
Sebebi klaus ve optimus benim iki favori karakterim. Optimus olsam istediğim araç şeklini alırdım, yeri geldi mi uçardım yeri geldi mi de gösterişli bir şeye dönüşüp hava atardım. Klaus olsaydım düşmanlarımın korkulu rüyası olurdum herkesin kanını emerdim dünyada ki tüm güzelliklerin tadını çıkarırdım ve ikna gücümü kullanarak dünyanın kontrolünü ben alırdım. Tabi tün bunları tek seferde yapacak başka karakterlerde var ama ben favori karakterlerimi seçiyorum
Transformer Irkı
Büyücü Irkı
Vampir
Kurt Adam
Hulk
Kriptonlu Irkı
Asgardlı Irkı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi doğaüstü ırklardan olmak isterdiniz?
Cevapla