Bence ikisi de haklıydı aslında ama ben ıron man takımında yer almak isterdim çünkü tony annesi yani ailesi öldüğü halde Stave bunu saklamıştı ama anlaşma da onaylamazdım
Steve zaten en sinir olduğum kişi. Her istediği oldu drama queenlik yapıyor. Taşları aldı gitti sefasını da sürdü geriye falcon ve bucky kaldı ve haksızlık. Ne istediyse oldu ve şimdi sorumluluğundan kaçan biri işler sıkışınca giden de o. Taşların sefasını süremeyi o hak etmiyordu. Arada kalan haksız yere suçlanan sadece bucky oldu ve kimsenin umurunda değil.
Civil varda Avengerslar bir birine düşman oluyordu hatırlarsan. Şimdi şunun cevabını alarak takımımı kurmak istiyorum. Bir birine düşman olanlar da aynı takımda olabilir mi?
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Avengers Civil War filminde kendinize birtakım oluşturacak olsaydınız kimleri seçerdiniz? Ve sizce kim haklıydı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence ikisi de haklıydı aslında ama ben ıron man takımında yer almak isterdim çünkü tony annesi yani ailesi öldüğü halde Stave bunu saklamıştı ama anlaşma da onaylamazdım
Steve zaten en sinir olduğum kişi. Her istediği oldu drama queenlik yapıyor. Taşları aldı gitti sefasını da sürdü geriye falcon ve bucky kaldı ve haksızlık. Ne istediyse oldu ve şimdi sorumluluğundan kaçan biri işler sıkışınca giden de o. Taşların sefasını süremeyi o hak etmiyordu. Arada kalan haksız yere suçlanan sadece bucky oldu ve kimsenin umurunda değil.
Civil varda Avengerslar bir birine düşman oluyordu hatırlarsan. Şimdi şunun cevabını alarak takımımı kurmak istiyorum. Bir birine düşman olanlar da aynı takımda olabilir mi?
Rastgele takımları sen kur savaştır kim kazanır oylarız sksbs
Tamam kendi takımım şöyle olur.
İron Man
Wanda
Black Panter
Spider Man
Hulk
bunlar yeterli bana
Ben muhtemelen vision, wanda, antman, spider-man, hulk galiba ama emin olamadım. Ama sevdiğim karakterleri bırakmak zorundayım bu üzücü oldu hejehe
Ama benim seçtiklerimi de seçtin. Kapışma olmaz öyle :D
Olur olur bdkdhej arada kendi takımına da şey ederler
İki üç kişi aldık lafı mı olur ya
O zaman ben kazandım :D vision wandaya aşık wandasına kıyamaz :D :D
Kıyarrr
Dur aynı takıma aldım ben onları bir kere. Kıymaya gerek yok.
Ee ama sen oyun bozanlık yapıyorsun :D
Yoooo aksbsjee
Ee onu aldın bunu aldın ne kaldı. Kara dul var onu al :D kış askeri var onu al :D
Ben Avengers izlemedim ve o kaç filmlik seri :D :D Favori karakterim Spider Man var ise onu kesin alırdım :D :D
Var var al hadi o senin olsun tamam ya skdbdk
4 seri ama anlamak için her şeyi izlemen gerekebilir bsjshs
sjkldaskl :D Tamam Spideyi ile biz yeteriz asdjkjaskld :D Bu konuda cahil olduğum için yavaş yavaş uzaklaşsam iyi olacak :D
Sadece ıron Man alayım yeter
Thanos ben, siz hepiniz
Abim Thanosun kendine hayrı yok sana mı olsun ayrıca o yok ki iç savaştaaa
Thanos ilk avengers filminden beri var, başrolde olmaması filmde olmadığı anlamına gelmez
Ama iç savaşta yok ki avengers savaşacak oyunu kurala göre oynayalım lütfen. Oyun bozalım yapmak yok.
İç savaşı çıkaran da o, Loki'yi ekibin üstüne salan da o, her işin müsebbi Thanos
Ben bunu neden kendime uyarliyorum
Hawkeye