Şahika karakterinden sonra diziyi pek begenmedim. Arada arkada oynasin diye aciyordum. ama son 2 sezon gercekten berbat. Hasan ali karakteriyle devam edebilirlerdi en azindan ki o sezon bile senaryo tikandi baya. Kumru, dogan karakterleri olmadi bence. Cok sarpa sardi. Dizi baska bir yone evrildi. Bu sezon ise asiri sacma ve mantik hatalariyla dolu. Enderin miy miy konuşması, doganin katil olup, yildizin hapse tiktirip simdi ise hic buna deginmemeleri bile fazla sacma. Tamam mantik hatasi olurda bu kadar olmaz. Sahika karakteri ciktiktan sonra pek sarmadi zaten. Ayni konu etrafinda cok döndüler. Yildiz hep aldatilan kadin oldu. Farkli karakterlerle ayni senaryoyu yazdilar aslinda. Dizinin bence son 3 sezonunun tek cekiciligi yalılar, kiyafetler, lüks hayat, bir de arada esprili replikler. Onun disinda bir anlami kalmadi zaten. Bu sezon olmasa bile olurdu. Eda ece guzel bir final yapacagiz deyince belki eski karakterleri getirirler dedim ama getire getire zeynep karakterini falan getirdiler.
Hayır hiç izlemedim böyle saçma dizileri de izlemiyorum (izleyenler varsa üzerine alınmasın) ama türk dizileri o kadar saçam ki final yapmasına sevindim bile diyebilirim daha çok