Selam,
19 yaşındaydım, Ender ve Yıldız kraliçeler ile tanıştığımda. Zaman su gibi aktı geçti. Onca olay, kaos, entrikalar ve komik-absürt durumlar. Final bölümü geldi çattı şimdi veda zamanı.
Yıldız'ın bu akşamki son sahnede dediği gibi;
"Büyük finale gidiyoruz hazır mısın?"

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Şimdi bn lazartesi gecesi ne izlicm ya iyi gülüp egleniodm off
Pazartesi sendromuna ilaç gibiydi resmen. İzlerken stresten uzaklaştıran başka bir dizi yok. Sevdiğim birini kaybetmiş gibi hüzünlendim inan ☹️
Bndeee
hiç birini bilmem izlemedimde umurumda değil yani :D
Annemde eskiden izliyordu baktı bitmiyor bıraktı sjsjsjs, 6 yıl geçti e bitsin bir zahmet
Ortadaki karı iyiymiş
Yıldız Yılmaz Argun Kuyucu Yıldırım olur kendisi 😂
finalde ne olacak 2 sezondur bakmıyorm
İnan finalini tahmin edemediğim tek dizi her şey olabilir.
Hiç izlemediğim bir dizi ama baya kitlesi ve izleyeni var tabi. Bu gözler arka sokakları gördü bu dizi bir süre sonra unutulur.
Hazırım