Ve ne derece etkilenirsiniz, hikayelerinizi duymak isterim. Ben game of thrones ve Attack on Titan bitirdiğimde sadist duygular geliştirmiştim.

Ve ne derece etkilenirsiniz, hikayelerinizi duymak isterim. Ben game of thrones ve Attack on Titan bitirdiğimde sadist duygular geliştirmiştim.

loki sen attack on titan izlemiş miydin?
ama bende etkilenirim fakat hayatıma kesin etki etmez. tesiri daha ziyade anlıktır ve yüzeyseldir.
Evett izledim
Evet etkilenirim. yani aslında etkilenirim derken gidip de sırf film dizi izledim diye kendimi değiştirmem ya da ona göre hareket etmem sadece izlediğim filmler beni duygusal anlamda o an etkiler bazen de film sahneleri aklıma gelir bu yüzden de insanlar davranırken mesela o sevdiğim karakter gibi davranırım olayları o şekilde çözerim. yani beni duygusal anlamda etkiler o da çok çok duygulandığım ya da ağladığım bir film ise.
Hause of Dragon bitirdiğim de gerçekten boşluğa düşmüştüm çünkü GOT hayranıyım. Senin gibi sadist duygularım gelişti ve sanki biraz da acımasız bir ruh haline bürünmüştüm. 🙂
Teşekkür ederim 💫
Rica ederim
Kimi no nawayı bitirdiğimde bir kaç gün evrende her şeyin olabileceğine inanmıştım. Olamayacağının bir garantisi var mı? Bu benim içimi kemiren hastalıklı düşünce yapısıydı
Cevap
1Cevap
Ben takıntılı olacak kadar etkilenirim eh Queen aşıklığım (takıntım) Bohemian Rhapsody'i izledikten sonra oluştu bir kere
Hüzünlü bi konu ise ağlarım
Aynen iyi olmak için kaç kere hzyusf bitirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?