Bence korku filmi izlenmeli aşkı zaten yaşadığım için sevgilim olsaydı aşk filmi izlemek istemezdim yani sıkıcı olurdu vıcık vıcık aşk filmleri sevmiyorum. bu yüzden de korku ve gerilim türünde ki filmleri izlerdik muhtemelen daha güzel çünkü hatta birbirimize sorardık yani biz olsaydık neler yapardık gibisinden hem de gece korku filmi daha güzel gizem ve gerilim açısından
Ben şahsen genelde korku filmi insanı olduğum için 4ğer ki kendisi de tercih ederse korku filmi izlemeyi daha çok severim. Sevgili olan insanların sanki birlikte süre romantik film izlemek gibi bir zorunlulukları varmış tarzında bir algı yaratılmasını doğru bulmuyorum.
Komedi izlenmeli bence korku kızı ürkütür 😅 ben de korku pek hoşlaşmam şeytani cinli en uzak durduğum ama gerilim Severim The Collector örnek kaliteli film
Yani korku filmi sarar o her korktuğunda ona daha cok sarılırsın daha guzel ve zevkli olur beraber güzel vakit geçer bence heyecanlı olur diğer türlü sıkıcı filmler ssrmaz ya
Korku tâbi ki. İzlerken birbirine sarılıp kentlenircesine bir halde olmak var sonunda
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
aynen ya birakin artik su ask kesk filmleri, o onu seviyor o onu aldatiyor hep ayni az aksiyon az degisiklik olsun kesmeli bicmeli aksiyon dolu gerilimi bol heyecanli olsun yaaa kdfjgkdfj
Ben şahsen duygusal, romantik filmlere hastayım ve sevgiliyle en iyide o gider. Ama sen sevmiyorsan yapıcak bir şey yok, tabi çok sevilmiş duygusal romantik filmleri izleyip sevmeye çalışabilirsin mesela
korku filmi izlenmeli. korku içeren şeyler izlendiğinde o anki adrenalin kişiden geliyor diye düşünülüp kişiye bağlanılıyor. bir de kızlar korunmayı hissetmeyi sever bence