Feyyaz Yiğit, Kıvanç Kılınç ve Ahmet Kürşat Öçalan'ın sevilen, övülen ve her cümlesi dillere dolanan dizisi "Gibi", 4. sezonuyla geliyor!
31 Mart Cuma Exxen’de yayınlanacak. Bir de Ramazanda dizi izlemek ayrı bir keyif nedense😂
Kimler sabırsızlıkla izlemeyi bekliyor?

Hemen yayınlanır yayınlamaz izleyeceğim!
İzleriz ya acelesi yok.
Hiç izlemedim, iyi mi ki?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Hiç izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum. çünkü konusu ilgimi çekmedi dizinin
İlk 2 sezonu izledim sonra beni sarmadı açıkçası daha 3. sezonu izlemedim o yüzden izlemem sanırım artık.
Fena değil ya. Güzel dizi. İzlerken Türk toplumunun o kokusunu buram buram alıyorsun
Ben biraz izlemeye geç başladım. lakin yine izleyecegim. zaten bir biri ile bağımsız genelde bölümler.
Ben hala 3. Sezondayım ya vakit bulamıyorum izlemeye...
Ama 1. Ve 2. Sezon 3 ten daha güzel diyebilirim
Birkaç bölüm biriktirip izleyeceğim.
Ya da haftalık takip ederim. Bilmiyorum..
Açıkçası merak ediyorum diziyi biraz arastiracagim paylaşım için teşekkür ederim🙏
Çok duydum ama izlemedim nasıl bir dizi konusu falan ne?
İzlemedim ama izlicem bu diziyi reelsleri düşüyor keşfetime baya sarıyor.
3. sezon çok keyif vermedi, umarım bu sezon sağlam olur.
Öyle dizileri sevmem ama mahkum gibi diziler hoşuma gidiyor
biz siviliz lan gsalkoagsloksgaolksagoksagok
Hiç izlemedim. İzler miyim dikkatimi pek çekmedi
Öyle bir dizi mi varmış 🙈
Önceliğim değil ama izlerim
Hiç izlemedim desem
İlk defa ismini duyuyorum?
İyi mi ki acep
Diğer 3 sezonundan ha erim yoktu
Bu seferde sezonu çok iyi bkliyoruz
İzleriz ya acelesi yok.
Gain tvde miydi o
izlemedim.. konusu güzel mi?
Daha önce hiç izlemedim fikrim yok
İzleriz bi ara ya
Bir matrix o kadar uzun sürmemeli ya
Exxende olmada izlerdim
Android kullanıyorsan bedava izleyebileceğin uygulama mevcut. Netflix, Disney+, Prime VD., BlueTV, Exxen vs vs tüm içerikler var.
@Sincapreyiz uygulama ismi nedir?
@8_nmtnh İnatBox TV
@Sincapreyiz teşekkür ederim
@8_nmtnh rica ederim
Hiç izlemedim iyi mi ki
yeni duydum izlemem sanırım
exxen de gene, izleriz bgün elbet.
Evet izlerim çok başarılılar
Hiç izlemedim bana komik eğlenceli gelmiyor
İzle baya boş ve komik
@ElmalıSugar biraz baktım cidden benim mizah anlayışımla örtüşmüyor komik gelmiyorlar aşırı yapmacık ve sacma geliyor absürt komediyi bence yapamamışlar
Herkes her şeyi beğenicek diye bir şey yok😊
@ElmalıSugar tabikide😊😊
Hiç izlemedim 🧸🤷
Tabkki hayir.
Hayır, izlemeyeceğim.
Izlemedim bir ara bakarım guzele benziyor
Hemen hemen hemen 😍
Dizi sevmem izlemem
Dusunmuyorum
İzlemedim
Yok izlemiycem
bakaruk oğa
İzleyebilirim
Hiç izlemedim
everim
Severim
Hic izlemedim
Hiç izlemedim
Methini duydum ama hiç izlemedim
Henüz yeni başladım
Hic izlemedim ki konusu neymiş?
Çok komik ya baya boş bir dizi ama çok güldürüyor her bölüm konusu farklı
İlk defa duydum hangi platform da
Exxen
Begenmiyorum
Öyle bi dizi mi var
Hiç izlemedim
Hiç izlemedim
Hangi platformda
Hic izlemedim
Sanırım
film dizi sevmiyorum
Tabii kii
İzlerim