
Evet, seviyorum
Hayır, sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sinemada izlemek resmen işkence çok fazla gürültü ortaya çıkıyor. Sesler ve müzikler ahenk oluşturup doğal görünmekten o kadar uzakki resmen kulakları kanıyor insanın. Türk korku yapımları sinemaya göre değil bence.
Türkler korku filmi yapamıyorlar a.. m... k... Korkunçlu makyaj yaparak, korkunçlu maske takarak hacı hoca tayfasıyla filmin başında yaşanmış bir öyküden yazınca aniden yüksek ses verince yerli yersiz sure dua okuyunca korku filmi olmuyor a... m... k... Mühim olan halkın korku duymadığı bir şey üzerinden anlattığın hikayeyle senaryoyla korku unsuru yaratıp insanı içine içine sıçırtmak.
İzledim ama izlenmiyorlar. Hepsinin konusu aynı. İçine cin girip hal ve hareketleri tuhaflaşan kadın, alık alık neyin var diyen kocası, algılayınca arkadaşlarıyla bir oluo imama giden ve ilginç müzik (müzik denebilirse) eşliğinde kurtulmaları
Senaryoyla değil birden atlamalarla ve tuhaf seslerle germeye çalışıyorlar. Ben sevmiyorum
Türk korku filmleri sevmiyorum normal korku filmi değil bunlar bir anda karşına çıkıyor :D çok saçma geliyor bana birkaç tane izledim bana yetti daha fazla izlemem sanırım
Cevap
22Cevap
Cinli hikayeler okumaya bayılsam da filmler korkutuyor. Sanırım izlediklerimi çok ciddiye aldığımdan böyle😅
Hayır ben hiç izlemem oldukça saçma buluyorum. zaten cinli oluyor çoğu da birileri çıkıyor bağırıyor ekranda sadece. ben psikolojik gerilim seviyorum ayni gerçek hayatın içinde olan şeyleri. bu yüzden de yabancı korku filmlerini izlerim her zaman. en son Çığlık 6 izlemiştim izlemeyenlere tavsiye ediyorum.
Türkler korku filmi yapamıyor yaa cidden her sahnesini normal şekilde izliyorum. Önüne bir şey çıkacağı zman bir gerilim fonu açıyorlar zaten anlıyorsun ne çıkacağını ve kameraya bir anda çıkıp gidiyor sonra sabah oluyor ve o kişi bir cin hocasına gördüğünü anlatıyor
Tövbe Estağfurullah şeytani cinli olmazsa izlemem de sorun yok şeytani filmler beni acayip geriye ürpertiyor türk korku sevmem yabancı gerilim de sevdiğim film The Collector
Korku filmi sevmiyorum. Bazen izliyorum falan ama yanımdakiler izlemek istiyor diye falan..
Hele sinemada izlemek çok saçma geliyor.. Korkmak için üstüne para veriyoruz falan🤦🏻♀️
İnsanları sadece dini değerlerle korkutabiliyor olmak bence son derece aciz bir durumda olduğumuzu gösterir.
Hiç sevmiyorum her filmde diğerinden pek de farklı olmayan cinlerin musallat oluşunu izlemeyi
Sevmiyorum. Kamerayı sallıyorlar çok bağıran veyahut böğürme sesleri karanlık loş ortamlarda hayvan atıklarından büyüler hepsinde hoca bunlardan korkan var mı cidden?
Genel olarak korku filmi izlemeyi sevmiyorum.
Korku filmi izlemek 'risksiz heyecandır' elbette lakin beynim seratonin, endorfin, adrenalin salgılayacak diye o gerilimi hiç çekemem.🤭
Evet seviyorum, çünkü; Türk korku filmleri harici beni yabancı korku filmleri korkutmuyor buda inançtan kaynaklı sanırım. Ha her türk korku filmi de iyi olmuyor nadiren iyiler varsa.
Genel olarak korku gilmi sevmiyorum bir kaç kez Türk korku filmi izlemiştim ama enteresan şeyler yoktu hepsi cinli minli şeylerdi ilgimi çekmedi
Ya seviyorum aslında heyecan veriyo ama ben aşırı etkileniyorum sonra 1 hafta zorla uykuya dalıyorum 😂
Herhangi bir şekilde herhangi bir korku filmini izlemem herhangi bir evrende mümkün değildir. Konu benm için açılmadan kapandı.
İzlerim, peş peşe film izleyeceksem eğer çerez niyetine bir tane cinli şeytanlı bir film gömüyorum.😁😁
Korku filmleriyle pek aram yok ama izlediğim Türk korku filmleri daha çok komedi gibi gelmişti bana.
Türk korku filmi izlemedim hiç şimdilik fikrim yok ama izleyip ona göre karar vericem bu akşam :)
Yurtta arkadaşlarla lambaları falan kapatıp sırf gülmek için açardık birkaç ay önce şalksjdklassa
bizimkiler beceremiyor o işi bana göre
Evet seviyorum ciddi ciddi de korkuyorum 🤣 cinli filmler özellikle nereden ne çıkacağı bile belli ama ben aynıyım
Hayir çünkü çok basit tek yönlü dini korku..
Bilmem ne belkıs vardı onu izledim de sarmadı ya 🤔
Seviyorum ama korku filmi olarak değil, scary movie serisi tadında.
yaratıcı bir şey yaparlarsa izlenir ama daha beceremediler
Korku filmi çok severim , Türk korku filmini yoklukta izlerim.
Fena degiller ama yabanci izlemeyi daha cok seviyorum
Korku filmi izlemiyom hiç yerli yaban cı fark etmiyor.
Abi işte fazla korkutmasa da bazıları az biraz etki ediyor
Korku filmleri içinde gerilim biraz fantastik olması lazım?
Türk korlu filmleri cinlerden ibaret
İzlemiyorum.
Korku*
Hiç sevmiyorum rezalet geliyo. Nas felaktan sogutur adamı
bir sefer sadece bir sefer izledim çok güldüm yarıda bıraktım
Namaz kılan birinin önüne domuz kafası düşürüyorlar mümkünatı olmayan saçma senaryolar bu yüzden sevmiyorum
Türk korku filmleri aşırı saçma. Türkler korku filmi yapamıyor maalesef karanlıkta çığlık atmaktan başka bişey yapmıyorlar cin filmlerinde
Seviyorum ama hep aynı şeyler. Dabbe 4 çok güzeldi ama
En güzel ve etkileyici olanlar Türk korku filmleri zaten. Yabancılarınki beni korkutmuyor.
Bizimkiler hep aynı dabbe cin cin cin ya da amerikan filmlerin çakma senaryosu 4 kız arkadaş ormana gidiyor hayır gulyabani kalacaksınız madem güzel birsey yapın. Süt kardeşler daha korkunçtu
Seviyorum ama hiçbiri korkutmuyor korkutucu türk filmi önerileri bekliyorum
Ben çok seviyorum korku gerilim filmlerini genelde hepsini izledim. Artık izleyecek filim bulamıyorum.
Bir Gomeda'yı bayağı başarılı bulmuştum onun dışında pek izlemedim ya çok filmci değilim yaşasın anime manga webtoon ve benzeri her şey :D
korku tarzım değil genel olarak komedi, fantastik, süper güçlerin olduğu filmler ilgi alanımda
Ben korku filmlerine bayılıyorum türk ya da yabancı fark etmez hepsini izlerim
Maalesef ki çok kötü yapımlarımızın pek çoğu...
Berbat filmler yapıyorlar yaw “korkunç bir film” serisi bile daha korkunç 😂
Hayır genelde yabancı izliyorum.
Korku filmi izleyemiyorum
Sevmiyorum, beni çekmiyor
Hayır sevmiyorum
Bu cinli minli korku filmleri baydı artık
Çok korkutucu buluyorum
Evet ama bir süre sonra bayıyor
Yok gerçekçi gelmiyor bana
Dabbe serisini seviyorum ben sadece.
Çok boş oluyorlar hiç sevmiyorum
seviyorum. resmi görünce korktum bi an 😂
Hiç sevmiyorum
Sevmiyorum
Türkler bu işi beceremiyor
Türkler korku işini çok iyi beceremiyo bence
Tanidik karakter olunca sarmiyor
Hayır sevmiyorum. Sadece cin falan oluyor.
Hepsini izledim yenilerini bekliyorm
hayırr pek sevmem
Cinden baska bir sey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?