Sezon başından beri 3 kategoride de birinci olan Yalı Çapkını, geçen hafta AB reyin sonuçlarında birinciği Kızılçık Şerbetine kaptırmıştı. Bu hafta 3 kategoride de kimin birinci olacağı çok merak ediliyor. Siz hangisini izleyeceksiniz? Birinci hangisi olur?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben hiç birini izlemeyi düşünmüyorum türk dizileri gizi saçma dizileri zaten izlemiyorum hiç bir şekilde
Ben ikisini de takip etmiyorum ama babannem kızılcık şerbetini izlediği için akşam muhtemelen onu açarlar tv'de
Sözde modern olan çağın raiting almak için izle diye tutturup düşüncelerimi sabote etmesini istemediğim için bunları izlemiyorum.
Hiçbirini seyretmiyorum Türk dizileri bayıyor insanı
Ikisini de takip etmiyorum
Türk dizileri tecavüze özendiriyor yasaklanmali derhal
Yali capkini tabiki.
Yine cool takilmaya calisanlar basmis burayi😂 tamam sizsiniz siz turk dizileri izlemezsiniz en kral sizsiniz karsi cins hepsi pesinizde şu an he!!
Kızılcık Şerbeti, Yalı Çapkını dizisinden daha iyi, daha heyecanlı, daha sürükleyici...
Kızılcık şerbeti, Nurseme olayı bayağı bir tepki topladı, konuşuldu o önde olur gibime geliyor.
Kızılcık şerbetinin oyuncuları kalitesiz, yalı çapkının senaryosu berbat.. ben yokum diyorum. Müziğimi dinler uzanır keyif yaparım.
Yalı çapkını olur ama yine ab de kızılcık şerbeti geçebilir belli olmaz. Yalı çapkını sıkıcılaştı sankiii
Beni pek açmıyor. En fazla 5 dk dayanabiliyorum. Annem izliyor nasıl dayanıyor bilmiyorum 🤷♀️ mucize 😂
İkisini de izlemem boktan şeyler
Ben Yalı çapkını tarafındayım
kizilcik serbeti daha gercekci
Hiç birini izlemiyorum
Bu dizileri izleyen var mi ya hâlâ
Ikisinide değil
Yalı çapkını 👍
Hic birini
hiçbirini
Ben kızılcık şerbeti tarafındayım
Kızılcık şerbeti