Vampir filmleri genelde bir felsefe üzerine kurulu oluyor. Hem senaryo hem de içerik olarak bence çok daha güzel filmler ortaya çıkıyor. Vampirlik bir kültür olarak tanımlanabilir. Çünkü yüzyıllardır varlığına inanılan bir kavram.
Ben zombi filmlerini daha çok seviyorum kanks. çünkü zombi filmleri daha gerçekçi oluyor yani normal de ölebilirler ama vampirler ölümsüz olduğu için sıkıcı oluyor. benim en çok sevdiğim zombi filmleri world war zz ve labirent serisi izlemediysen mutlaka izle bence. bu yüzdne de aksiyon sevdiğim için böyle zombi filmleri daha güzel oluyor benim için.
Vampiri güzel kurguladıklarında tadından yenmez. Vampirler korkuyla birlikte romantizm potansiyeline de sahip. Örnek vermem gerekirse Johnny Depp 'in Dark Shadows filmindeki karakteri, izleme de yanında yatlıktı. Uçuyorlar kaçıyorlar daha ne olsun 🦇🦇