Türk dizisi izleyenlerin 3 iq olduklarını düşünmem normal mi?

Evet bazı dizilerimiz çok iyi, onları hepiniz biliyorsunuz zaten ama bazı diziler o kadar aptalca ki özelikle romantik komedi adında olanlar gerçekten şaka gibi mesela Kiraz mevsimi, sen çal kapımı vs bunlara benzer diziler var ya cidden bunları izleyenler bence 3 iq

Türk dizisi izleyenlerin 3 iq olduklarını düşünmem normal mi?
Cevapla