Bence en güzeli labirent ölümcül kaçıştı keşke seriyi o filmle bıraksalardı aklımızda soru işaretleri kalırdı belki ama mantık hataları minimuma inerdi gerçekten üçlemenin filmleri arasında çok büyük bağdaşmazlıklar var ama izlemeyenler için spoiler olmasın diye yazmıyorum
3 seriyi de izledim son seriyi dün bitirdim Adamlar harbi çok kaliteli film yapmışlar Thomes çok akıllı adam diğerleri kaç yıldır yaptığı planlar ile labirent den kurtulamadı ya 😅 Thomes in sayesinde kurtuldular