Dizi başına oturunca kaptırıp gidiyorum 1-2-3 bölüm. Her bölüm de en az 40 dakika. Kendimi zorla yeter bu kadar diyerek durduruyorum.
Sizce günde kaç bölüm dizi izlemek normaldir ve gerisi anormaldir?

Dizi başına oturunca kaptırıp gidiyorum 1-2-3 bölüm. Her bölüm de en az 40 dakika. Kendimi zorla yeter bu kadar diyerek durduruyorum.
Sizce günde kaç bölüm dizi izlemek normaldir ve gerisi anormaldir?

Ben film ve dizi izlemeyi sevdiğim için genellikle çok uzun saatler izleyebiliyorum. bir ara güç yüzükleri dizisini 4 saat izlemiştim 4 bölüm yani. aslında bu kişinin boş zamanına göre değişiyor yani boş zamanı varsa 5-6 bölüm ya da 1 sezon bile izleyebilir. isterse ama tabi ki sıkılmadığı zaman.
Bana kalırsa, dizi izlemek tamamen anormaldir.
Her insanın mutlaka izlediği bir dönemi vardır. Onu aştıktan sonra, bunun ne kadar anlamsız olduğunu idrak ediyor.
Tv veya sosyal platformlar için üretilen dizi , eğlence programı, yarışma programı vs gibi içerikler tamamen manipülasyon amaçlıdır. Bir nevi toplum mühendisliği yapılmakta.
Üstelik insanların yüzde yüz kabullenişi ile olan bir mühendislik bu.
Hülasa , biz çoktan kontrollü köleler olmuşuz da.. haberimiz yok.
Estağfurullah filhakika
Zamanında Lost dizisi 2 bölüm anca izleyebiliyorduk. Bağlantı hızı yavaş olduğu için birini izlerken diğer bölüm indiriyoduk. Bunun bi normali olduğunu sanmıyorum herkes istediği kadar izler bence. Ama ben hâlâ daha 2 bölüm izlesem yetiyor. Daha başka filmler açıyorum sonra
Türk dizileri için 1 bölüm bile fazla malum 2.5 saat sürüyor ama bir Netflix veya Gain gibi digital platformlardan dizi açarsam, sezonu bitirmeden kalkmam
Diğer taraftan bir alo der misin
Cevap
17Cevap
Saran bir diziyse 1 sezon bitirmek bile normal😂
Selam gadası 🙃
Vaktim olursa bir sezonu bitirmeye kadar giderim
İnsanın vakti ile alakalı bir durum. Benim vaktim varsa sabaha kadar 5/6 bölüm dizi izleyebilirim.
Her oturuşta bir sezon bitiriyorum 🤣 bazen 40-45 dakikalık bir bölümü 5-10 dakikada bitiriyorum 🤔
O nasıl oluyo hızlandıriyor musun 😄
Evet durağan sahneleri hızlı hızlı atlıyorum 🙃
Onu ben de yapıyorum 🙃
Zamanına ve sıkılmana bağlı, bunlar yoksa sabaha kadar izle...😄
Bazen abartıyorum gibi geldiği içün bırakıyorum 😄
Cassie artık white chocalate mochaya dido bandırılır mı gibi sorular sormuyorsun hiç
Halk o sorulardan sıkıldı buçır 😄
En azından esprili sorulardı 😄
Sorarım aralara serpiştiririm belkim 😄
1 bölüm yeter, 2-3 demek boş beleş bir insan olma yoluna atabilir insanı. Daha farklı aktivitelere yönelmek daha iyidir...
Annem yer gök aşkı yılda 3 defa baştan sona bitiriyor. Ama her seferinde aynı tepkiyi veriyor.
filmlere, dizilere tv’de odaklanma sorunu var ben de.. sinemaya gittiğimde izliyorum
Genelde hizlandirip izliyorum. O yüzden bir kaç bölüm bakıyorum çokta vakit almıyor
Uyuyana kadar izlemek normaldir artık kaç bölüm sığıyorsa😂
Nexfiliksde sürükleyici filmler. oluyor bazen 5.6.7 bölüm. izliyorum
zaman söz konusu ve beni çekmeli cezbetmeli
a sosyal birisi evde tum gun dizi izleyebilir ama sosyal bi hayati veya işi varsa 2-3 bölüm izlemek idealdir (yabanci diziler için konuşuyorum) Türk dizileri içinse şöyle a sosyal kişiler gene tüm gün 5-6 bölum izleyebilir ama işi veya sosyal hayatı olanlar için 1 bölüm izlese kafidir
Dizi izlemek gibi bir alışkanlığım hiç olmadı
vaktim olursa bir 4 5 bölüm izliyorum..
ancak bazen oluyor bir günde sezonu bitiyorum:) Witcher de öyle yapmıştım
5 bölüm ideal bana göre
Dizi sevmeyen ben the witcher 7 bölüm izlemiştim 🥹
Konusu bağladıysa 5 e kadar yolu var🤭
Bağladı kopamadım 🤭
Sariyorsa izlenir ya😊
Sezon bitirdiğim var. Fark etmiyor bana.
Bi tane 16 bölümlük diziyi bitirmeye kiyamadığım icin hala bitirmedim
en fazla üç bölüm :)
Max 2 gerisi işsizliğe girer
İşim yoksa gün boyu izleyebilirim.
Bir dizi normaldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?