
Yapılan açıklamada, “Üzüntüyle 1899’un devam etmeyeceğini söylemek zorundayız. ‘Dark’ ile yaptığımız gibi bu inanılmaz yolculuğu 2. ve 3. sezonla bitirmeyi çok isterdik. Ancak bazen işler planladığınız gibi gitmez.” ifadeleri yer aldı.

Yapılan açıklamada, “Üzüntüyle 1899’un devam etmeyeceğini söylemek zorundayız. ‘Dark’ ile yaptığımız gibi bu inanılmaz yolculuğu 2. ve 3. sezonla bitirmeyi çok isterdik. Ancak bazen işler planladığınız gibi gitmez.” ifadeleri yer aldı.
Evet izlemiştim ve Dark gibi bir dizi olduğunu 3. bölümden sonra anladım açıkçası gerçekten çok kafa karıştırıcı bir dizi ve bu diziyide izlemek isteyenler başladığı gibi birkaç gün içerisinde bitirmesi gerekiyor yoksa ara vererek izlemek gerçekten çok kafa karışıklılığı yaratıyor tavsiye ederim ama başlandığı gibi bitirilmesi gerekiyor dizinin..
Izledim ama zaten bitmiş gibi birşeydi.2 sezon olsa sarmazdi. Son bölümlerinde yeteri kadar sıkmıstı. Doğaüstü olaylar zinciri gibi baslayip aslinda konun butun özetinin esas kizin kardesinin kendilerini bir uzay gemisine tiktigini ve butun seruvenin zihinlerde oldugunu gordukten sonra hele hiç
Dark'ın yerini alamaz ama benzerliği ile o ufak kafa karışıklığı özlemini gideriyor.
Çok beğenmedim ama izlenebilir bir diziydi. Klişe konulardan uzak en azından.
Evet izledim. Kötü olmuş iptal edilmesi, fantastik başlayıp bilimkurgu olarak bitmişti. Aşırı güzel olmasa da izlenebiletisi vardı, bu nedenle bitmese de olurdu.
Cevap
29Cevap
Evet izledim ve güzel diziydi üzüldüm açıkçası duyunca
Netflix, “1899'' dizisini izlemedim maalesef
Yok daha izleme şansım olmamıştı gadası
Eleştirmiştim bu diziyi izledikten sonra. Büyük bir kayıp olduğunu düşünmüyorum yeni sezonunun gelmemesinin…
1899 Dizisinin Benim Bakış Açımdan Analizi ↗
Netflix yapımlarını izlemeyi bırakalı çok oldu. Çuvalla para vereceğime hiç izlemem daha iyi
Zaten nereye bağlayacaklardi ki herşeyin insan beyninde yansıma olduğunu öğrenmiştik
Neeeeeee! Abi Netflix daha çekilmez. Office gitti, Harry Potter 14 Ocak’ta gidiyor, Henry Cavill Witcher’ı bıraktı bir de 1899’un devamı gelmeyecek mi? Hesabımı iptal etmeye gidiyorummmm.
Evet, izledim. Hatta çok sevdiğim biriyle beraber, dizinin bölümlerini de yorum yaparak izledik. Şu an küs olduğumuz için, görünce içim bir tuhaf oldu.
Dark yav hep böylemi devam edecek derken yeni bir kapı açtı sona kadar. Ancak bu dizi fena olmamasına rağmen o durumu pek gösteremedi.
İzledim.
2. Sezonu bekliyordum , içimde kaldı şimdi ne olacak keşke ilk sezonu da izlemeseydim ama olur mu böyle yaa🥲
İzlemedim ama listeme almıştım şu an içimde kaldı merak ediyordum.
İzlemedim ama izlicem de beklentiye girmem en azından
Hayır izlemedim ama alman dizisiymis diye duydum
olay denizde geçiyor arkadaşlar tek bunu anladım 😂 dark kadar güzel değildi ama iyiydi
izlememiştim :)
daha izleyecektim ama iptalse izlemeye gerek yok:)
bir kaç bölüm izledim bunlarda türklere döndü şaka gibi
Günaydın duydum röportajını da izledim sağlık olsun
İlk sezonu izledim keşke izlemeseydim ya kötü oldu simid
İzledim. Devamının gelmeyeceği dizinin sonunda belliydi.
Yeni sezon gelse bile tutmazdı.
Listeme almıştım izlemek için fırsatım olmadı. Bu durumda izlemiyeyim o zaman.
Valla ilk bölümde güzel başladı sonra sıktı kaldırdım sonra izlerim diye.
Gayet normal. Yuzlerce dizi yapiyolar. Secicilik yok. Ya tutars mantigi hakim sonuc dogal
Evet izlemiştim kafa karıştırıcı olarak yarım kalmış oldu 🙃
zaten geleceği olmayan bir senaryosu vardı. osuruktan bir dizi gibi geldi bana
Çok güzel diziydi ya saçma sapan dizilere onay veriyorlar bu kadar kaliteli bi diziyi niye iptal ettiler
Yapmaya sezon sonu uzayda bitmişti bekliyorduk 2. Sezonu kötü oldu simdi
Demekki tutmadı dizi reyting bakımından
Izlemedim de kitaptan calintiymis iyi olmus
Hayır Netflix takip etmiyorum
Saçmaladilar toparlamalari imkansizlaşti
Saçma sapan şeylerden biri idi...
Neden çalıntı yaparsın ki belliymis böyle olacağı
Tek sezon bile yeter o dizinin ya bence
İzlemedim kötüymüş demek ki gerçekten
Üzüldüm güzel diziydi
Ben izleyecktim ya tüh
Hayır izlemedim
Yok artık... Yemişler güzelim diziyi.
Izlemeyi dusunuyordum, listede bekliyordu. 😕
Gereksiz kafa * bir diziydi iyi olmuş
leşti zaten ilk bölümde kapatmıştım
İzlememiştim
Ben başlayamadan bitmiş olması...
İzlemedim henüz
Güzel diziydi üzüldüm
İzledim beynim yandı çok güzeldi üzücü
İzledim güzeldi ya
para bitmiştir
Diziyi izlemedim ama çalıntı olduğu söyleniyor.
Konusu neydi ki
Evet urkutucu gelmedi bana
Neyseki yüzüne bile bakmadığım bir dizi
Hayir izlemedim neden iptal olmus
hayır izlemedim
İzledim ve beğenmedim.
Hayır izlemedim.
iyi olmuş
İzlemedim ki
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?