Dead To Me ye başlamıştım 1. sezon 5. bolumdeyim, çok durağan bir dizi ve beklediğim kadar da komik değil. İki tane dul kadının başından geçenleri anlatiyor.
burada biri önermişti öyle başlamıştım ama sıkıldım 🥲 yarıda da birakamama huyum var.
Dead To Me ye başlamıştım 1. sezon 5. bolumdeyim, çok durağan bir dizi ve beklediğim kadar da komik değil. İki tane dul kadının başından geçenleri anlatiyor.
burada biri önermişti öyle başlamıştım ama sıkıldım 🥲 yarıda da birakamama huyum var.
the dark a başladım 5. bölümden sonra bıraktım kanser olcakdım sıkıntıdan bu kadar vasat ve sıkıcı bi dizi daha görmedim yemin ediyorum küfredicem halaa aklıma geldikçe sinir oluyorum yayımda yapımda emeği geçenin hepsinin allah belasını versin bu kadar kötü bi dizi olabilir
Cevap
4Cevap
Disney de ben gri diye bi dizi var izle pisman olmazsın
Yarıda bırakmayı hiç sevmem ama ' You' 2. Sezon dan sonra sarmadı
Gayet eksantrik ve akıcı bir dizi bence
The Rain dizisi
Peaky blinders. Hala izliyorum
Oldu
13 reasons why
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?