
Animeleri izliyorsanız, izlediklerinizin arasında hikayesini en çok beğendiğiniz olanı hangisidir? Neden?

Animeleri izliyorsanız, izlediklerinizin arasında hikayesini en çok beğendiğiniz olanı hangisidir? Neden?
Anime izlemiyorum tavsiye edebileceğin var mı
Anime izlemedim hiç
Cevap
3Cevap
Bir çoğunu izledim beni en çok etkileyen Naruto'dur. Fakat One piece toplu atlanarak izlenirse onu seçerdim. Beklemesi tam bir eziyet..
Demon slayer'ı çok beğeniyorum harika bir anime bence ve Nisan gibi 3. sezonu da gelicek izlemeyenlere şiddetle tavsiye edilir
One Piece tabiki. Attack on Titan'da bir yere kadar güzel gitti.
Plunderer
Noragami
Noragami aragato
Demin slayer da bı sezon gelmedi
Orange
Jijitsu
begnedigim yopk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar