Yani doğruyu söylemek gerekirse benim çocukluk dönemlerimde vardı ya ben 91 doğumluyum mesela 91 bilmem ama mesela 98 ya da 2000'li yıllarda falan güzeldi çizgi filmler oynardım bilgi ve eğitici şeyler olurdu Tolga abi vardı ondan sonra zihin geliştirici programlar olurdu izlerdik ama şu son 15-20 yıla geldiğimizde kalmadı hatta şu son 10 yılda tamamen bitti, işte bunun da nedeni Yahudi kesimini Türk televizyonlarını ele geçirmesi televizyonlarda devamlı aldatma ihanet aşk cinsellik ondan sonra birbirinin arkasından sahtekarlık yapmak ya da şöyle söyleyeyim birbirini öldürmek silah bıçak bu noktalara geldik insanlar da bunlara ilgi göstermeye başladığı için yapımcıların da işine geliyor.
En azından arada bir tarihi diziler oynuyor da adamakıllı bir şeyler izliyoruz ya da böyle devlete anlatıcı bir şeyler oynuyor da onlar da kurtarıyoruz.
En İyi Cevaplar