Diziler & Filmler Avatar:Suyun Yolu cuma günü vizyonda. 13 sene sonraki devam filmi hakkında ne düşünüyorsunuz? tarihlordu Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Avatar 2 cuma günü vizyonda. Ön gösterimden sonra ilk yorumlar olumlu. Hafta sonu izleyecek misiniz? Ben dört gözle bekliyorum bu devam filmini.) Avatar:Suyun Yolu cuma günü vizyonda. 13 sene sonraki devam filmi hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Film Soruları Yorum Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Efsane olacağına şüphe yok. Adam senaryosunu 20 sene önce yazdığı filmi çekmek için, teknolojinin gelişmesini bekledi. Bu vizyondan basit film çıkmaz, çıktığını da görmedik zaten. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Bence güzel bir film olacak. heyecanla bekliyorum 0 0 Yorumla
Geminism Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Dijital platformlarda var mı acaba 0 1 Yorumla tarihlordu +1 yıl Sanmıyorum. Biletler ön satışta ama sinemalar için Yorumla