Türk film ve dizileri neden gelişmemiş?

Türk film ve dizileri neden gelişmemiş?

Yabancı filmlere baktığımda, çok güzel işler yapılıyor bizimkiler neden kötü ve saçma sapan aşk temalı, vurmalı gömmeli, zengin fakir dizisi yapıyor ya da iğrenç Recep İvedik, Çakallarla dans gibi filmler çıkıyor. Abi yabancılar harbiden yapıyor. Gerek görüntü, oyuncular, montajlar falan efsanevi oluyor. İzlemiyorum Türk filmi veya dizisi. Yapamıyorlar, yetersiz ve kötü oyuncuları var. Karizmatik bakış atarak güzel yakışıklı olarak oyuncu olunmuyor. Kazandıkları para bence haksız kazançlık oluyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Türk film ve dizileri neden gelişmemiş?
Cevapla