Merhaba KScanlar! Nasılsınız? Alt yazılar olmasa filmler neyse de özellikle bir çok diziden mahrum kalırdık. O yüzden alt yazı cevirmenlerine teşekkür etmek lazım. Özellikle yıllarca Supernatural çevirmiş "Kojiro'ya" 11 yıl çevirdi. Abd'de yayınlanır yayınlanmaz anında çevirip herkesten önce onun çevirileri ile izledik çeviri : Kojiro41 yazardı.
Öyle bugünkü gibi bol dizi izleme siteleri de yoktu. Forumlardan indirip atardık alt yazıyı üzerine.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Alt yazı çevirmenlerine bakmıyorum.
Dizilerin başın da yazar barış aklında kalmamış demekki.
İnternetten indirip izlediğim için orada yazmıyor. sadece netfilix en sonunda yazıyor onlara da bakmıyorum
Emeğe hiç saygım yok. Hiç dikkat etmem öyle şeylere. 😂
İzlediğim Reklam yeter onlara diyorsun. 🤪
Hiçbir şey demiyorum ben 😂
😂 😂 😂 Buradan bir selam çak bari onlara belki gören olur
Unuttum tuhaf isimleri vardı 😂
Evet kendilerince ikonik nickleri vardı. 🤪
😂😂😂😂
Eşekherif var bir tek hatırladığım
eşekherif vardı
TWD de nazo82 mi ne vardı :D