La casa de papel-Berlin
Breaking bad-Jesse pinkman
Desperate housewives-Gabrielle Solis
Spartacus:crixus
İçleri aslında hep iyiydi xd ve sempatik komik tipler.

La casa de papel-Berlin
Breaking bad-Jesse pinkman
Desperate housewives-Gabrielle Solis
Spartacus:crixus
İçleri aslında hep iyiydi xd ve sempatik komik tipler.

Fringe dizisinde Peter Bishop karakterini çok seviyordum. Gerçekten dürüst ve aşkına, sevgisine sahip çıkan bir adamdı. Breaking Bad dizisinde Walter White karakteri çok iyiydi. O da ailesini her şeyin önünde tutuyordu. Ne yazık ki ailesi kıymetini bilemedi. The Queen's Gambit dizisinde Beth Harmon'u satrancı çok sevdiği için sevmiştim. Narcos Mexico dizisinde ise Felix Gallardo'nun sıfırdan zirveye çıkmak için aklını kullanması hoşuma gitmişti..
Paylaşımın ve özenin için çok teşekkür ederim..
Cevap
15Cevap
HİMYM : Barney Stinson
Supernatural : Dean winchester
Buffy vampire slayer : willow
Jesse Pinkman'ı ben de çok seviyorum. Dediğin gibi içi hep iyiydi.
Joker çünkü bana benziyor karakter olarak
Neyin benziyor😅 mesela
Zeki, deli, narsist 😅
Narsist mi? Anaa 😅
Hayır kendimi seven anlamında 😅
Dizi film değil de duruşu ve adamlığıyla hayranı olduğum bir Ronaldo vardır.
Tövbe edip Beşiktaşımıza dahil olması en büyük temennimdir.
Tövbe kapısı her zaman açık !
The Blacklist - Raymond Reddington
Outlander - Claire Fraser
Mr. Robot - Elliot
House of Cards - Francis Underwood
The Boys - William Butcher
Psikopatın teki ama tam benim
The witcher Geralt çünkü her şeyini seviyorum kitabınıda oyununuda kitaplarında
Lip Gallagher, çünkü karakteri ve kişiliği, davranışları beni yansıtıyor
Bcs :Saul Goodman
Hımym: Barney Stinson
The Boys - William Butcher
Crixusa takıldım şu an 🙃
Niye xd
Bilmem, sen söylersin belki diye düşünüyorum😏
Aklıma bi şey gelmedi :D neden takıldığın önemli. Ben belirttim neden sevdiklerimi
Gelmediyse tamam ben ağzını arıyordum sadece 🙃🤦🏻♂️
Joe goldberg bana benzediği için. d
Californication Hank Moody
Hepsini benim filmlerin ❤️❤️
Anlamadım sizixd
Spartacus la casa de papel breaking bad vis a vis favori filmlerim 🙂🙂
Sevindim :D
baş rolde oynayan adam kanserden ölüyor andy whitfield 2. Roldeki adam da biraz iyiydi ama onun yerini tutamıyordu😔
Aynen o değiştikten sonra tip bana itici gelmeye başladı :d
eric cartman :D :D
Dexter.
Barney stanson