
Özellikle dijital platformların bu kadar aktif olduğunu bir sektörde sinema salonlarının işi biraz zor gibi.

Özellikle dijital platformların bu kadar aktif olduğunu bir sektörde sinema salonlarının işi biraz zor gibi.
Sinema salonlarına giden insan sayısında ciddi bir düşüş olabilir ama tamamen kalkmaz diye düşünüyorum. Her film bir şekilde izleniyor ama sinema ayrı bir zevk ve. Umarım tüm filmler yakında ilk çıktığı zaman daha sinemaya gelmeden dizi film izleme platformlarına geçmez😁
Sinema da film izlemenin keyfi apayrı, bence...
Asla, evde film izlemek ile sinema da film izlemenin keyfi kıyaslanamaz derece farklı bir atmosfer barındırır kendi içlerin de
Gelecekte sinema salonları yok olup giderse bunun sebebi artan bilet fiyatları ve içeride satılan mısır ve benzeri yiyecek içeceklerin dışarı ya oranla pahalı olmasından kaynaklanabilir.
O zaman bizde sorarız.
Sinema da film izleyen nesil burada mı diye..🤣
Herşeyin nostalji olup hayatımızdan kayıp gitmesi üzücü aslın da
Umarım sinema da nostalji listesine eklenmez gelecekte.
Yani açıkçası gelecekte sinema salonlarına ihtiyaç kalacağını düşünmesem de şimdi mesela nasıl telefondan gazete okumak kitap okumak o verdiği hazzı zevki alamıyorsak sinema salonunun da vermiş olduğu hazzı zevki alamayız yani her şeyin bir ilki var, şimdi suni vajinayla gerçek vajina bir olur mu olmaz 😂
Platformlardan sonra sinema izleyicisi azalmaya başlamıştı zaten ama yinede insanlar gidiyordu. Pandemiden sonra ilgi iyice azaldı. Sinema salonlarına farklı özellikler eklenmezse eski günlerine dönemeyebilir. Yinede bir filmi sinemada izlemenin keyfi başkadır.
Cevap
11Cevap
Bence sinemanın keyfi ayrı ihtiyaç kalır yine imax gibi
Bu salonlara kesinlikle kalmayacak orası bir gerçek. Fakat sinema salonları hep olacak farklı formatlarda, çünkü insanların sosyalleşme noktalarından bir tanesi bu.
Mesela yazlık sinema kültürü bile bazı yerlerde devam ediyor ve gayet keyifli. Bu tarz sinemalarda yataklı sinemalar da olmaya başladı en son, ondan önce 3D'ler falan...
Gelecekte de yine bu şekilde devam edecektir değişmeye, gelişmeye ama mutlaka devam edecek.
Hatta şu anda o rüzgar biraz duruldu ekonomi piyasaları sebebiyle ama Metaverse bile dahil olabilir mevzuya.
İşin ucunda yeter ki para olsun 😂
Sinema salonunun aurası çok farklı, bence yine talep olur😊
Gelecekte zaten insanları eve kapatma niyetleri var bunlarında provası bu tarz şeyler
Sinemada izlemenin verdiği keyifi evde alamazsın onu tadı bambaşka bence kalkmaz
süreç buraya gidiyor. kolay kolay ortadan kalkmaz ama eski değerini de kaybeder.
fiyat olarak bir kere ucuz ve daha farklı şeyler olmalı
Televizyon icat edildi sinamalar ayakta. PC kesfedildi yine var, metawrse geldiğinde de olucak
Muhtemelen kalmayacak
Artık evler sinema gibi zaten
Harbiden geçiyor sanki zamanı
sinemanin yeri bence farklı
Salona giden azaldı zaten
Daha 1 kez gitmeden kapanırsa şaşmam 😄
sinema salonlarının kendini geliştirmesi lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?