Dizilerde her seferinde ad soyad ile hitap etme avamlığı ne zaman bitecek?

Kezbanlarin, zengin bebelerine sürekli ad ve soyadiyla hitap etmesi hint dizi geleneklerinde kaldi a.. q yani modasi geçti.
Dizilerde her seferinde ad soyad ile hitap etme avamlığı ne zaman bitecek?
Güncellemeler
+1 yıl
Oğlum son yillarda cekilen 90 öncesi dönem dizilerinde bile bu avamlik devam ediyor inanilir gibi değil
Dizilerde her seferinde ad soyad ile hitap etme avamlığı ne zaman bitecek?
Cevapla