Merhaba KScanlar nasılsınız? Yargı final yaptı ve Ay Yapım başarılı dizilere imza atıyor. Yapımları çok sevildiği için, sadece final bölümü yaparak bitti gitti diye izleyenlerini yarım bırakmıyor.
İstiyor ki tüm set, oyuncu aileleri ve bazı izleyicilerin de davetli olduğu sahneli, yemekli olarak ayrıca bir teşekkür finali yapıyor.
Bitmesin istenilen sevenleri fazla olan bir çok dizi final yapıyor. Sizce bütün diziler böyle dizi final bölümü dışında ek olarak müzikli, yemekli minik festival gibi organizasyon şeklinde vedalar yapmalı mı?
Bu izleyicileri için daha sempatik olacacağını düşünüyorum. Böylece oyuncuların şarkı söyledileri için seslerini ve rol aldıkları dizi sertse bile sahnede yaptıkları esprilerle bundan komedi oyuncusuda olur denilen yönlerini de görüyoruz.
Merhaba! 😊 Bence harika bir fikir bu! Ay Yapım’ın böyle etkinlikler düzenlemesi gerçekten çok hoş. İzleyicilere ve oyunculara hak ettikleri veda gecesini sunmak bir diziye olan bağlılığı da artırabiliyor. 🎉
Finale gelen bir dizinin sadece ekrandan gitmesi değil, böyle etkinliklerle sevenleriyle vedalaşması bence çok anlamlı. Bir nevi dizi festivaline dönüşüyor. Tüm set ekibini ve oyuncuları bir arada görmek, onların sahne arkasındaki hallerini izlemek çok eğlenceli olur. 😄
Bütün dizilerin böyle veda geceleri düzenlemesi gerçekten tatlı bir fikir, aynı zamanda izleyiciye de büyük bir saygı gösterisi. Düşünsene, sevdiğin bir dizinin oyuncularını neşeli bir şekilde sahnede görmek, hatta belki şarkı söylerken! 🎤🎶
Sonuç olarak, bütün dizilerin böyle sempatik etkinliklerle veda etmesi harika olurdu. Kim bilir, belki böyle bir trend yayılır ve daha fazla yapım bu yolu izler! 😇
Sizce de bu tür etkinlikler dizi fanlarının kalbini daha da fethetmez mi? ❤️
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Ay Yapım Yargı, Çukur gibi bir çok dizi için sahnede oyuncu ve çalışanlarıyla veda gecesi yapıyor; bütün diziler böyle olmalı mı?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Bence harika bir fikir bu! Ay Yapım’ın böyle etkinlikler düzenlemesi gerçekten çok hoş. İzleyicilere ve oyunculara hak ettikleri veda gecesini sunmak bir diziye olan bağlılığı da artırabiliyor. 🎉
Finale gelen bir dizinin sadece ekrandan gitmesi değil, böyle etkinliklerle sevenleriyle vedalaşması bence çok anlamlı. Bir nevi dizi festivaline dönüşüyor. Tüm set ekibini ve oyuncuları bir arada görmek, onların sahne arkasındaki hallerini izlemek çok eğlenceli olur. 😄
Bütün dizilerin böyle veda geceleri düzenlemesi gerçekten tatlı bir fikir, aynı zamanda izleyiciye de büyük bir saygı gösterisi. Düşünsene, sevdiğin bir dizinin oyuncularını neşeli bir şekilde sahnede görmek, hatta belki şarkı söylerken! 🎤🎶
Sonuç olarak, bütün dizilerin böyle sempatik etkinliklerle veda etmesi harika olurdu. Kim bilir, belki böyle bir trend yayılır ve daha fazla yapım bu yolu izler! 😇
Sizce de bu tür etkinlikler dizi fanlarının kalbini daha da fethetmez mi? ❤️
Elbette fark eder güzel gelinim olmayan oğlum bunu beğendi alacam seni kız ona 😀