Ay Yapım Yargı, Çukur gibi bir çok dizi için sahnede oyuncu ve çalışanlarıyla veda gecesi yapıyor; bütün diziler böyle olmalı mı?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Yargı final yaptı ve Ay Yapım başarılı dizilere imza atıyor. Yapımları çok sevildiği için, sadece final bölümü yaparak bitti gitti diye izleyenlerini yarım bırakmıyor.

İstiyor ki tüm set, oyuncu aileleri ve bazı izleyicilerin de davetli olduğu sahneli, yemekli olarak ayrıca bir teşekkür finali yapıyor.

Bitmesin istenilen sevenleri fazla olan bir çok dizi final yapıyor. Sizce bütün diziler böyle dizi final bölümü dışında ek olarak müzikli, yemekli minik festival gibi organizasyon şeklinde vedalar yapmalı mı?

Bu izleyicileri için daha sempatik olacacağını düşünüyorum. Böylece oyuncuların şarkı söyledileri için seslerini ve rol aldıkları dizi sertse bile sahnede yaptıkları esprilerle bundan komedi oyuncusuda olur denilen yönlerini de görüyoruz.

Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
Ay Yapım Yargı, Çukur gibi bir çok dizi için sahnede oyuncu ve çalışanlarıyla veda gecesi yapıyor; bütün diziler böyle olmalı mı?
Ay Yapım Yargı, Çukur gibi bir çok dizi için sahnede oyuncu ve çalışanlarıyla veda gecesi yapıyor; bütün diziler böyle olmalı mı?
Cevapla