Tekrar tekrar izlediğiniz veya ilk kez izleyip çok beğendiğiniz bir Film🥳📽🎬


Korku kapanı, Doğmamış
Diğerleri
Cehenneme Bir Adım
Korku Seansı
Ruhlar Bölgesi
Cinnet
Sapık
Otopsi
Veronica
Mama
Şeytan
Tepenin Gözleri bunlar benim tekrar tekrar izlediğim korku filmleri baya iyiler korkunç 😊
En Sevdiğim 15 Korku/Gerilim Filmi
6.6 Ölümcül Oyunlar 2007 Psikolojik Gerilim/Suç
7.8 Şeytanı Gördüm 2010 +18 Gerilim/Suç
6.1 Kurt Kapanı 2 2013 Gerilim/Suç
6.1 Korku Kapanı 2003 +18 Korku/Slasher
6.3 Mezarına Tüküreceğim 2010 +18 Tecavüz/Gerilim
7.8 Ölümcül Takip 2008 Gerilim/Aksiyon
7.6 Testere 2004 +18 Korku/Gerilim
6.4 Arınma Gecesi 2 Anarşi 2014 Korku/Aksiyon
6.4 Koleksiyoncu 2009 +18 Korku/Gerilim
7.1 Nefesini Tut 2016 Korku/Gerilim
6.8 Otopsi 2016 +18 Korku/Gerilim
6.2 Teksas Katliamı 2003 +18 Korku/Slasher
5.6 Lanetli Tepe 1999 Korku/Doğaüstü
6.2 Kabus Gecesi 2001 Korku/Gerilim
5.7 Balta 2006 +18 Korku/Komedi
Cevap
3Cevap
Korku filmi arıyorsanız profilimi ziyaret edebilirsiniz. Çokca korku ve gerilim film önerilerim vardır.
www.kizlarsoruyor.com/fenomen/bloodygamer/benceler
The fresh ve barbarian filmleri
İzlediğinize pişman olmayacağınız birkaç korku filmi bırakıyorum aşağıya
- Ruhlar bölgesi
- Işıklar sönünce
- The babadook
- Biz (Us)
- Jessabelle
- Lanetli eve
İyi seyirler dilerim.
Wrong turn serisi var olmadi haunt izle knk gerilimli falan cok iyi..
Öncelikle teşekkür ederim Yapım yılları ne zaman?
Ikisinin de mi?
Evet
Wrong turn serisi zaten uzun yillardir olan bir seri, ilk serisi 2003 son serisi gecen sene 2021 de cikti.
Haunt 2019
Tepenin gözleri kara büyü sir. i ayet2
Rica ederim her türden severim bende korku flimi iyi oluyor gece
Sinema sistemine çevir odayı içecek yiyecek karanlık la harika bazı sahnelerde bana yastık arkadaş korkudan 😂
Sinister.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?