Merhabalar Herkese 🎥🍿

Dark benim çok severek izlediğim bir diziydi. Şimdi ise aynı yapımcılardan, uzun zamandır beklenen yeni dizi geldi 1899 !
İzleyecek misiniz?
Merhabalar Herkese 🎥🍿

Dark benim çok severek izlediğim bir diziydi. Şimdi ise aynı yapımcılardan, uzun zamandır beklenen yeni dizi geldi 1899 !
İzleyecek misiniz?
Dead to me nin final sezonunu şimdi bitirdim. Darkı iki hafta önce bitirdim. Belki buna da başlarim ama dizinin kasvetli olduğu çok belli şu an çekmiyor beni

Tam şu an izliyorum 4. Bölümdeyim yine anlamakta zorlayan esrarengiz bir dizi.
Sürükleyici, merakta bırakan güzel bir yapım olmuş, sonunu merakla bekliyorum.
Aa Dark'ın yapımcısı mı yapmış onu... Sabah görmüştüm ilgimi çekmişti mutlaka izlerim kaçırmam.
Teşekkürler 🎈 Başladım diziye
Cevap
24Cevap
Hayır izlemeyi düşünmüyorum
Bu hafta çok aktif çalışıyorum pek vaktim yok ama hafta sonu izlemeyi düşünüyorum.
aa severim dönem dizileri nasıl ki acaba bak dikkatimi çekti ben görmedim netflixte bunu
Yeni geldiii
konusu ne
Ben de henüz izlemedim gece izlerim muhtemelen. Zannedersem yine zaman yolculuğu olabilir.
kııız sen söyleyene kadar ben netflixte inceledim konusunu 😂
Dark’ı sevmemiştim, 7-8 bölüm izledikten sonra bırakmıştım ki, nadir yaparım bunu. 1899’u da izlemeyi düşünmüyorum
Dark’ı bitiremedim yarıda bırakmıştım muhtemelen bunu da izler yarım bırakırım 😂
Dark da harikaydı bu da öyle gözüküyor en müsait zamanımda başlarım muhtemelen
2 bölüm izledim enteresan gidiyor. Hafta sonu yorgun olmazsam izler bitiririm.
Bilmem çok eski zaman dizisi sevmiyorum konusu da önemli benim açımdan bakarım bir
O değil de Dark harikaydı. Dark... offf omg! Şşş... Dark süperdi Dark.
Evet, izlemeyi düşünüyorum bende
Netflix kullanmıyorum. Eskiden abiminkine bakıyordum. Kalitesiz şeyler var ancak.
İlgimi çekti bugün başladım. İnşallah eşcinsel içerik yoktur. Ona göre bırakacam izlemeyi
Fırsat bulursam evet
Clemence ne avrat be aşık oldum
Dark travmasından sonra HAYIR
olur olur yeriz yeriz
Dün gördüm sanırım hafta sonu başlayabilirim.
Bir göz atarım Bilgi için teşekkürler:)
Binbir geceden sonra dizi izlemeyi bıraktım
Fırsat bulursam bakarım
Bölümleri biriksin diye bekliyorum…İzleyeceğim…
darkın yapımcısıysa güzeldir izlenir :)
Vaktim yoktur. Denk gelirse sonra izlerem.
olabilir canım
Dönem dizilerini seviyorum izleyebilirim
vakit bulduğum bir zaman izleyeceğim
Dark I güzel bitirmedikleri için izlemem
Bakıcam bu gece
Baka bilirim aslında
İzlemek isterim
Olabilir
Yeaaap
İzlerim
evet izlemeyi düşünüyorum
Kesinlikle izlerim
Bölümler biriksin de öyle düşünüyorum izlemeyi
izlerim
Yes sir
Bilmiyom
İzleriz..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?