Diziler & Filmler Kurtlar Vadisi yeniden başlıyor, izleyecek misiniz? Ananıdolandırdım Takip Et Xper 4 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Tabii ki o tarihte televizyon başında olacağım 😎😀Biat Edin💢Necati Şaşmaz'ın Duyurusu Güncellemeler+1 yıl Seçilen tek süper sorum. d Kurtlar Vadisi yeniden başlıyor, izleyecek misiniz? Cevapla Tarih Soruları Televizyon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Hayır izlemiyorum 0 0 Yorumla
Blondesmann Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Bari Memati’nin ikizini falan getirseler diziye. Yapmadıkları şey değil 😄 0 0 Yorumla
mi_lightning Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Bence tutmayabilir, senaryo çok iyi olmalı ve gündemi takip etmeli, aksi halde zor olabilir... 0 2 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Gündem derken Yorumla mi_lightning +1 yıl Vadi ilk çıktığında, senaryosu ülkenin siyasi gündemi hakkında az çok bilgi veriyordu Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Belki ilk bölümüne bakarım, eski tadı alabilirsem izleyebilirim ama şu an bu fikir pek çekici gelmiyor.. 0 0 Yorumla
YASİN6658 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 73% +1 yıl Dizi senle yaşıt olabilir. Bence bir şey bittiyse geri başlaması hata eski tadını vermiyor o zamanın şartları ile şimdiki şartlar aynı değil 0 0 Yorumla
xoneda Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl Burdayım elma yiyorum 2 8 Yorumla xoneda +1 yıl İzleyeceğim Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Adamım Ali Osman sen bugün elma yemedim mi adhsgdhsh Yorumla xoneda +1 yıl Ksnfkakfnal Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Gülüm kabuğunu soymadan yeme Yorumla xoneda +1 yıl Nene😂😂 Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Bütün vitamini kabuğunda gülüm 😏 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Ben sana gülüm demem gülün ömrü az olur Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Al gülüm ver gülüm almadan vermem gülüm : D Yorumla
Savas86 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Hangi devri konu alacak 😀 2002 sonrası tr de dönenleri mi? Silivri soğuktur 0 0 Yorumla
its-ok Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Hic izlemedim, şimdi yeni'den olanaa baslamam mantıksız kaçar 0 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Gercek olcak o zaman kimse inanmayacak :D yarisi mezarda kadronun izlenir yine de 0 0 Yorumla
mtiixz Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Kadronun yarısından çoğu gerçek hayatta öldü diğer yarısıda dizide öldü niçin izliyim? 0 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl izlenmez, 97'den sonrası bile çöp 1 4 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Namı var bir kere Yorumla _-RockStar-_ +1 yıl onu kullanarak prim kasacaklar gene Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Pala öldü mü Yorumla _-RockStar-_ +1 yıl maalesef... Yorumla
desouza1907 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl ya tarih yazacaz ya tarih olacaz selamlar 0 2 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Selamlar. com Yorumla desouza1907 +1 yıl ehehhe kime iletim selamı Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 1,3b cevap paylaştı. neco para için yapıyo muhtemelen izlemem 0 0 Yorumla
GeceMuhafızı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Bakarım da eskisi gibi olacağını düşünmüyorum 0 1 Yorumla GeceMuhafızı +1 yıl Tebrik ederim umarım devamı gelir Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl İzleyeyim mi 0 1 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl Bilmem olabilir Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 2,3b cevap paylaştı. İzlerim 0 0 Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 444 cevap paylaştı. Hayır izlemem 0 0 Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kesinlikle hayır 0 0 Yorumla
Highline Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl bir o eksikti 0 2 Yorumla Ananıdolandırdım +1 yıl O da oldu tam kadro artık Yorumla Highline +1 yıl kadroda allah kulu kalmadı polat hariçhepsi uçtu gitti 🤣 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Hayır izlemiyorum
Bari Memati’nin ikizini falan getirseler diziye. Yapmadıkları şey değil 😄
Bence tutmayabilir, senaryo çok iyi olmalı ve gündemi takip etmeli, aksi halde zor olabilir...
Gündem derken
Vadi ilk çıktığında, senaryosu ülkenin siyasi gündemi hakkında az çok bilgi veriyordu
Belki ilk bölümüne bakarım, eski tadı alabilirsem izleyebilirim ama şu an bu fikir pek çekici gelmiyor..
Dizi senle yaşıt olabilir. Bence bir şey bittiyse geri başlaması hata eski tadını vermiyor o zamanın şartları ile şimdiki şartlar aynı değil
Burdayım elma yiyorum
İzleyeceğim
Adamım Ali Osman sen bugün elma yemedim mi adhsgdhsh
Ksnfkakfnal
Gülüm kabuğunu soymadan yeme
Nene😂😂
Bütün vitamini kabuğunda gülüm 😏
Ben sana gülüm demem gülün ömrü az olur
Al gülüm ver gülüm almadan vermem gülüm : D
Hangi devri konu alacak 😀 2002 sonrası tr de dönenleri mi? Silivri soğuktur
Hic izlemedim, şimdi yeni'den olanaa baslamam mantıksız kaçar
Gercek olcak o zaman kimse inanmayacak :D yarisi mezarda kadronun izlenir yine de
Kadronun yarısından çoğu gerçek hayatta öldü diğer yarısıda dizide öldü niçin izliyim?
izlenmez, 97'den sonrası bile çöp
Namı var bir kere
onu kullanarak prim kasacaklar gene
Pala öldü mü
maalesef...
ya tarih yazacaz ya tarih olacaz selamlar
Selamlar. com
ehehhe kime iletim selamı
Hiç izlemedim
neco para için yapıyo muhtemelen izlemem
Bakarım da eskisi gibi olacağını düşünmüyorum
Tebrik ederim umarım devamı gelir
Hayır
Eski tadı yok
Hiç izlemedi, izlemem de heralde.
hayır seni izlerim onu izlemem
Kendini bi halt sananlar izler kötü örnek
izlenecek kadar ılgı çekerse ızleyebılırım
İzleyeyim mi
Bilmem olabilir
Izlemem.
izlemedim izlemem
İzlemem
İzlerim
Hayır izlemem
Eskisi gibi olmaz ki
Kaçar mı hiç
Kesinlikle hayır
Hayır
bir o eksikti
O da oldu tam kadro artık
kadroda allah kulu kalmadı polat hariçhepsi uçtu gitti 🤣
Tabii ki