İşsiz olmama rağmen anca izleyebildim final bölümünü millet nasıl her gün 10 tane dizi izleyebiliyor şaşırıyorum. Diziye gelecek olursak final yapmasına çok üzüldüm çok farklı kaliteli efsane bir işti. Oyuncu kadrosu bayağı iyiydi sadece başroldeki survivor serkay ve estetikten yüzü kaskatı kesilmiş dilan çiçek deniz olmamıştı bir de dizide sahneler arası bir kopukluk vardı ama o da sanırım aşırı uzun türk dizi sürelerinden. Böyle merak uyandırıcı gizemli dizilerin yeri bence internet platformu keşke kusursuz kiracı netflixte yayınlansaydı. Ani final kararından dolayı tüm sorular havada kaldı finalden pek bir şey anlamadım. Mesela madam iğneyi kullanmadıysa nasıl şuayip'in katili oluyor ve neden küpesini bıraktı kapsülün yanına? Mona'nın babasıyla yakup arasındaki bağlantı neydi? Yakup kötü karakter gibiydi ilk bölümler neden tuhaf bakışları vardı? Şuayip'in ölmeden önce neden elinde mona'nın resmi vardı? Mona' yangınları çıkartığı ortaya çıktı ama hiçbir anlama bağlanmadı madem şizofren keşke güçlü sahnelerle bağlansaydı o psikopat tarafını daha tok şekilde görmek isterdim. Aklımda sorular bırakan üstün körü finalleri hiç sevmiyorum yazık oldu diziye..
Bu çok başarılı bir türk dizisiydi finali her ne kadar havada kalsa da reytinglerden dolayı. Neden kararlısınız onu da anlamıyorum zaten bu çakma yüksek havalar çok saçma
boş ver böyle olması tahminen daha iyi çünkü devam etseydi saçma bi üzere baglarlardi o konuları ve sorularına alabileceğin en alakasız cevapları vermiş olurlardı genelde öyle oluyor bizim dizilerde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Uzun zamandır Tvde yayınlanan hiçbir Türk dizisini izlemedim, izlememekte de kararlıyım.
Bu çok başarılı bir türk dizisiydi finali her ne kadar havada kalsa da reytinglerden dolayı. Neden kararlısınız onu da anlamıyorum zaten bu çakma yüksek havalar çok saçma
İzlemedim
İzleseydin de bi muhakeme yapsaydık her olayda yalnızım..
Anlat biraz bende izlemiş numarası yapayım 🤣🤣🤣
İnan bana ben de çok anlamadım sorularımın cevabını arıyorum😂
boş ver böyle olması tahminen daha iyi çünkü devam etseydi saçma bi üzere baglarlardi o konuları ve sorularına alabileceğin en alakasız cevapları vermiş olurlardı genelde öyle oluyor bizim dizilerde