Siz sinema salonlarında ki boş koltukların sebebini neye bağlıyorsunuz?

Siz sinema salonlarında ki boş koltukların sebebini neye bağlıyorsunuz?

Aslında bu iki faktör, birbirini tetikleyen ve besleyen faktörler. Dizi & film platformları çıkmaya başladıkça; ev konforunda film izlemek isteyenler, sinemayla daha az ihtiyaç duyar oldu. Hâl böyle olunca sinemaya giden seyirci sayısı da azaldı. Bu durumda karlarını korumaya çalışan sinema işletmecileri de biletlere zam yapmaya başladılar. şu an geldiğimiz noktada, sinemalar önemli filmler dışında bir seçenek olmaktan çıktı..
Cevap
4Cevap
Bence ekonomi olabilir.
Ekonomik problemler bar tabi.. 1 suyu 12 tl ye satıyorlar. 2 çocuğun olsa ayda 2 kez sinemaya gitsen bilet + mısır + içecek x (4) = bilmem kaç yüz milyon balıncuk demek 😉
Ekonomik problemler baş etken. Yoksa sinemanın yerini tutmaz başka bir şey
Streaming hizmetleri bence
İkiside ayrı bu problem...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?