Sevgilimle sinemada tek koltuk alsak sorun olur mu :D?

2 tane koltuk alıyoruz ama bana gereksiz geliyor çünkü genelde evde de film izlerken ben onun kucagında izliyorum romantik/tatlı oluyor hemen fesat algılanmasın bir şey yaptığımızdan değil hahaha. Salonlar desen kontrol bile etmiyor zaten bırak bilet almayı bazı yerlere biletsiz girsen farkında bile olmaz kimse. Bir sorun olur mu tek bir bilet alsak?

Sevgilimle sinemada tek koltuk alsak sorun olur mu :D?
Cevapla