Güncellemeler
+1 yıl
Hep yek 5e gittik. Değdi gerçekten 😁👌
sinemaya gitmeyi ben de iple çekiyorum ama henüz gitmeye değecek bir film yok. vizyona girmesini sabırsızlıkla beklediğim iki amerikan filmi var. onlara gidecem.
Hangileri? Peki benim sıraladıklarım arasındans seçecek olsaydın?
Cevap
0Cevap
Şey Wakanda Forever’a gidebilirsin bildiğim kadarıyla önümüzdeki hafta The Menu çıkıyor ona da gidebilirsin
Black Panther
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?