Dizilerde iyi gösterilen, sevdiğimiz başrol karakterler, gerçekten iyi mi?

Çakır.
Çakır.
Benim Tatlı yalanım.
Benim Tatlı yalanım.

Ne kadar iyi insanlar fakirlerlere yardım ediyorlar ama kattiller. Ne kadar dürüst, düzgün bir kız ama yalandan, para karşılığı sahte evlilik yapıyor. "Kınalı kar" diye bir dizi vardı Baş roller çok iyiler ama kötü ağayı itina ile mütemadiyen boynuzluyorlar. Ağa köyü adam ama yaptığı kötülük millete bağırıp durmak. Karısı ağanın yatağına bile girmeyen başkasından çocuk yapan harika igi bir insan..!

Bu karakterler, diziler iyilik algılarımız ile oynamak amaçlı olabilir mi? Bu bir Fraksiyonasyon tekniyi olabilir mi?

Dizilerde iyi gösterilen, sevdiğimiz başrol karakterler, gerçekten iyi mi?
Cevapla