Rolüne fazla kaptırdı diyebiliriz bence de ama bilemiyorum çok fazla seviyor sanırım ama böyle yaşamak bence hoş değil :D ben profesyonel bir oyuncu olsam işimi severek yaparım ama gerçek hayatımla bir bağlantı kurmazdım şahsen benim düşüncem bu yönde..
Bence içten içe hala rolü kaptırdığı için kıskançlık yapıyor. Oysa harika bir seçim oldu Lady Gaga demişti yersen sen yıllarca oyna Gaga gelsin müzikalleri dahil Harley Quinn rolüne çöksün. Benden iyisi yok der gibi açıklama yapmış Margot.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Margot Robbie'den ilginç açıklama: Geceleri Harley Quinn'in beyzbol sopasıyla uyuyorum. Kendini rolüne çok mu kaptırdı sizce?