Eski bölümleri olsaydı izlerdim ben ama güneşte ki bebeğin saçı var hımını. 


Çocukken izlemiştim ama şimdi izlemem tabi ki :D Kız kardeşime öneririm o izler belki Netflix'ten sürekli anime dizileri, filmleri vs izliyor zaten onun için iyi olur..
Cevap
7Cevap
Eski versiyonu olsa ben de izlerdim😅
Kesinlikle valla. Güneş çocuğu saçlı yapmışlar 😂
Küçükken izlerdim.
Çoçukkene çok izlerdim izlemeden anaokuluna gitmezdim jdkdkd Annem zorla götürürdü ağlarmiştim 😄 o kadar bağimlilik yapti hatta kirmizi olani "Po" oyuncağim vardi
Küçüklüğümün çizgi filmi :') eski bölümlerini yükleselermiş bari yenisinin çok keyif vereceğini sanmıyorum.
Belki, olabilir :))) Ah çocukluğum canlandı gözümde
tinkivinkii
dipsiii
lalaa
pooo
vay bee
talatabiler :D :D
Tinky winky
Tipsy
Lala
Poo.. ben tabiki de poo yu tutuyorm kırmızı olan
Bunlar için fetöcü diyorlar izlemem😀
Fedöcü mü 👀
Oşş
O bebek… Eskisi daha özgündü. İzlemem 😁
ay bunlar finalde çocuk öldürüyormuş
Yog artık
öyle
Vaktim olsa bakardım mutlaka
Yok izlemem ya
Bunların sıfatlarından ürküyorum. İzlemem de.
Yok izlemem , hic sevmezdim küçükken de
izlicem
oyuncagi var hala bende
Ne işim. olur netfilxte onca film varken
Çocukken çok severdim.
Şimdi ise izlemem.
İzlemem. sevmiyordum o zamanla şimdi de
Eskiden çok severdim özellikle poo'yu :)
Çocukken çok izledim
İzlerim hdjsn
Valla olabilir
Nayir
İzlemem
İzlemem...
İzlerim tabi çocukluğumun çizgi filmi
Cıks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?