İzlediğiniz en saçma dizi hangisiydi?

Merhabalar Herkese🎥🍿

İzlediğiniz en saçma dizi hangisiydi?

Lisede Kırgın Çiçekler adlı diziyi izliyordum. İlk başlarda güzel ve farklı gelse de (değildi de) çok geçmeden fazlasıyla saçmalamaya başladı. En sonunda saçmalık seviyesi zirveye ulaşınca izlemeyi bıraktım🤦‍♀️

Biri yoğun bakımda yatarken başında insanların ağlamasıyla kosskoca bölümü geçiriyorlardı😂

Elbette tek saçmalık bu da değildi, bu sadece en komik olan...

Sizin izlediğiniz en saçma dizi hangisiydi?

İzlediğiniz en saçma dizi hangisiydi?
Cevapla