Yeni Cyberpunk: Edgerunners animesi hakkında yorumlarınız var mı?

Bana kalırsa oyunu anime olarak romantizme çok hoş uyarlamışlar, az çok akame ga kill havası var ama sonu bence kötüydü.

Yeni Cyberpunk: Edgerunners animesi hakkında yorumlarınız var mı?
Cevapla