Savaşçı dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence şu an ki en iyi asker dizisi. Askerlerin ne zorluklar yaşadığını, teröristlerin ailelerine ne kadar yansıdığını gösteriyor. Gerçek olaylardan esinlenmiş zaten. Suçun hükumette olduğunu gösteriyor alttan alttan. Vıcık vıcık aşk yok. Gerçekçi. Oyuncuları bile gerçekçi ve yetenekli. Diğer diziler, Söz gibi mesela oyuncuları çok sahte duruyor ve dizi sarmıyor. Ben böyle düşünüyorum. Suskunlar dan sonra ilk kez bir Türk dizisini gerçekten beğendim.
Savaşçı dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla