walking dead carol karakterini çok seviyorum ama 6. sezonda kafayı yemiş biri gibi ve çok gıcık davranıyor siz ne düşünüyorsunuz

walking dead carol karakterini çok seviyorum ama 6. sezonda kafayı yemiş biri gibi ve çok gıcık davranıyor siz ne düşünüyorsunuz

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evladını kaybetti ama bu onu yeniden diritti
dizide 1. sezondan beri hayatta kalan nadir karakterlerden olduğu için seviyoz
Güçlü kadın
Hiç izlemedim
izlemeni tavsiye ederim
Tanımam