Ben bir türlü ısınamadım çünkü. Çok izleyen arkadaşım var ama ben 1-2 anime dışında hiç izlemedim. Çabuk sıkılıyorum galiba.

Ben bir türlü ısınamadım çünkü. Çok izleyen arkadaşım var ama ben 1-2 anime dışında hiç izlemedim. Çabuk sıkılıyorum galiba.

Tabiikisi de hayır, bir izledin mi o kadar sarıyor ki kaç bölüm izlediğini bile anlayamıyorsun. Bir bölüm daha, bir bölüm daha... Derken bir bakmışsın gün bitiyor ve sen 30 bölüm izlemişsin...
Cevap
7Cevap
Hayır ben seviyorum
Hayır bayılırım tabi kendini bilmiş karakterler olmazsa 😦sena Kashiwazaki gibi ama bitirmemde gerek bilmiyorum valla
İzlerken ben de sıkılıyorum, sadece anime ile ilgilenenler için mükemmel bir aktivite olabilir
İzlediğin animeye göre değişir, konusu bilindik olmadığı sürece sıkılmıyorum ben
Çizgi filmleri sıkıcı
Yoo değil herkesin görüşüne saygı duyarım
Eğer sıkıcı bir yapımsa evet değilse hayır
Türüne Hikayesine Bağlı
Anime kadar saçma bir şey yok
Güzelll
Zevkli oluyor bazen
Degil kesinlikle
Benim için güzeller
Sıkıcı bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?