bugün kızları sinemaya götüreyim dedim... O BİLET FİYATLARI NE ÖYLE? 😱
Her şey çok pahalı artık maalesef...
bugün kızları sinemaya götüreyim dedim... O BİLET FİYATLARI NE ÖYLE? 😱
Her şey çok pahalı artık maalesef...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Eğitimsiz yobazın tekiyim ben sinemadan anlamam tek abim Akşamları Diriliş Ertuğrul izleyip küfür etmek
Baya oldu ya en son gittiğimde 30du galiba. Sinemaya gidecek biri olmadı. Arkadaşlarımdan ilgisi olan yok flörtlerle de aynı şekilde planlanmadı hiç. Ne kadar olmuş?
48 öğrenci 53 normal... Ankara için
Bende kızlara eğlence olsun istedimdi.. Bi daha otursunlar oturdukları yerde 😂
Of of. Ne film izleyelim dedin 150 lira gitti bir Mısır alsan 200 lira. En iyisi onlara evde aç bir film izleyin mısırı da kendin patlatırsın süper 😂
Heyyy
Uzun zaman oldu… Fiyatların çok pahalı olduğunu tahmin edebiliyorum. Evde izlemeye devam ://
Uzun zamandır gitmiyorum ne kadar olmuş
48lira kızlara 53 lira kendime ödedim
2 yıl oluyor gitmeyeli
6 ay olmuştur amaç sinema değil zaten arka koltuk
Hangi filme fiyatlar ne
tavşan okulu diye çocuk filmi.
48 lira kızlara 53 lira kendime ödedim
Oww bide mısır kola aldıysan 100 TL gitmiştir neresi burası İstanbul'da mi AVM mi
Yani iyi seyirler diyecektim çocuk filmiymis sen izler misin bilmem de ben bakardım 😅
yok Ankara . almadım mısır filan çıkışta yemek yedik Mısıra vereceğimiz paraya😅
İyi yapmışsın bir anne olarakta örnek gösterge güzel olmuş değişiklik olmuş sizler için
Ne kadar olmuş?
O eskiden di
Cok uzun oldu