Hepsini izleyen var mıdır? Boş zamanımda bu dizileri indirmiştim. Art arda sezonlarını izlemeyi düşünüyorum. En kaliteli olandan başlamayı yeğlerim.
Bu arada şimdiye kadar izlediğim en kaliteli dizi breaking bad olmuştu..

Hepsini izleyen var mıdır? Boş zamanımda bu dizileri indirmiştim. Art arda sezonlarını izlemeyi düşünüyorum. En kaliteli olandan başlamayı yeğlerim.
Bu arada şimdiye kadar izlediğim en kaliteli dizi breaking bad olmuştu..

Black mirror izlediğim en kötü diziydi. Belki güzeldir ama benim tarzıma uygun olmadığı için de olabilir o yüzden onu izleyecekseniz en son izleyin derim.
Narcos güzel bir dizi. Diğerleri hakkında çok bir fikrim yok ama genellikle beğenilen diziler.
Yazdığınız diziler dışında öneriye açıksanız eğer Sharlock Holmes, Preasing break, Vezir gambaz ve 11.22.62 yi öneririm. İzlemediyseniz çok sağlam dizilerdir.
Detay için teşekkür ederim. 👍
Kara mizah seviyorsan After Life güzeldir. Narcos ilk sezon keyifliydi. Black Mirror da interaktif bölüm haricinde tekrar izlenme potansiyeline sahip.
👍
Cevap
1Cevap
black mirror başla
👍
The Office bence.
👍
Narcos ♥
👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar