• hepimizin ufacık küçükken izlediği, ama unutamadığı çizgi filmler vardır.. peki ya sizin ki hangisiydi?

özlendi desem..
• hepimizin ufacık küçükken izlediği, ama unutamadığı çizgi filmler vardır.. peki ya sizin ki hangisiydi?

özlendi desem..
Çocukken Bakugan çizgi filmini çok severdim. Döneminde müptelasıydım, oyuncak koleksiyonlarını toplama gibi bir hayalim vardı ama olmadı 😃
Cevap
8Cevap
çok ufakken Pokemon vardı çok severdim biraz büyüyünce Avatar Aang çıktı onun yeri ayrıydı benim için çok manalı şeyler anlatırdı bazen
O Avatar benim psikolojimi bozdu
Kanka bir Dünya önceki yaşantısı varmış ya sonsuz devinim öldürmeyin yine gelecek öldüm tamam yook sana ölüm yok hadi bir daha Dünya’ya herkes ölüyor gelmiyor da ben niye çıkıp çıkıp tekrar geliyorum.
Dur kanka gece gece yine başım ağrıdı manyaklık var kanka Dünya barışını sağlamak sana mı kaldı velet
Neyse Aang kardeş seni tanımak güzeldi var git yoluna kanka onun diğer filmleri neden çıkmadı toprak ateş falan filan
Gerçek filmi mi The Last Airbender
Hadi ya 🙄 ben izledim sardı beni
Ne bileyim izledim öyle
Bamyacıklı Aang’in egzantirik geçmisini konuşuyorduk
O nerden çıktı sinsirella
Öyle bir şarkı vardı şeker canım seni çeker öyle bir uğradı gitti
Uslu uslu durun dedi biz zaten uslu çocuklarız karantinadan son çıkış
Bu kadar mı yani daha fazla bas gaza daha 250 km yi bile görmedik
Arif kim replik mi söyledin aydınlat
Farklı bir sahne 🎬 liked
Farklı kutuplar birbirini çekiyor diyorlar ama bir araya gelemeyiz diyor Athena
Saçmalıyoruz konu aç kardeş fikir alışverişinde bulunalım
Buralarda o kanka niye uykum gelmiyor
Senin zevkine güveniyorum kardeş babyjoy da iyi 😌
Sondan bir önce ilkesi işler
Hepsi desem hatta o yaşta kalsam ve hep izlesem..
Cedric ve tom & jerry
Şirinler, ben 10, telepatiler
Pokemon
tom ve jerry
Dedektif gadget
Ben hepsini severdim yaaa
Arthur 🥺
Esrarengiz kasaba şqmdşwmdçw
Pokemon, beybilayde
Tom Ve Herry
Yu gi oh
Yuginin saçlara tav olurdum nasıl da dolgun saçları vardı öyle
Kalyu
Kayu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?