Nanno dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nanno dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ve bu bölüm hakkında

Güncellemeler
+1 yıl
Girl from nowhere
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sahne hakkında benim fikirlerim: tek kelimeyle iğrençti
Dizi de bana göre gereksiz ama neyse sevenler var
Nanno dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla