Duy beni dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Tesadüfen denk geldi istemeden de olsa biraz izledim
  • insanı aşağılama olarak görüyorum
  • bugünkü bölümde erkek oyuncu ve kadın oyuncuyu yarı çıplak soyup videolarını çekip aynı oda da yan yana poz vermeye çalıştılar
  • senaristler ve yapımcıların ülkenin mayasını bozduğu kanaatindeyim
Duy beni dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Duy beni dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla