24 dakikalık bölümü 4 saat 45 dakikada bitirdim benim gibi olan var mı?

Arkadaşlar ben okb hastasıyım anime izliyorum ben, hergün 1 bölüm anca izleyebiliyorum hergün kontrol ediyorum ortalama 24 dakikalık bir bölümü 4 saat 5 saat arası anca bitiriyorum niye diyecek olursanız diyolog kaçırmıyım her anı izliyim sahne kaçırmıyım diye kaçırdığım diyolog ya da sahne var mı diye geri sarıptırıyorum ikide bir aynı yeri izliyorum o sahnedeki her karaktere her karakterin mimiklerine bakıyorum ya değilse izlemiş olmamış gibi hissediyorum okb den oluyor kaçırmadığımdan emin olmam uzun sürüyor 15 20 saniyelik yeri 10 dk filan izliyorum nasıl yenerim bunu ben hergün öğlen 2 de başlıyorum 24 dakikalık bir bölümü 7 gibi akşam anca bitiriyorum yardım edin bu sadece animedede değil film dizi hepsinde oluyor benim gibi olan var mı

Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
24 dakikalık bölümü 4 saat 45 dakikada bitirdim benim gibi olan var mı?
Cevapla