İzlediğiniz en kötü film/dizi hangisiydi? 🤔
(Tabikide The Walking Dead) 😑😑
(Tabikide The Walking Dead) 😑😑
Erşan kuneri gerçi yarıda bıraktım baya argo küfür olduğu için
İzlemedim bilmiyorum 😀
Bencede izleme yani dünyanin en berbat dizisi
Doğrudur👍😀
The room filmi
İzlemedim bilmiyorum😀
Hala fırsatın varken izleme bence :D sıkıcı bir film
Olur izlemem😅
Cevap
3Cevap
Neden dostum
İzlemedim bilmiyorum😀
İzle o zaman 🤪 ilk bi kaç sezon güzel sonra bozuyor 🙃
Sonradan bozuyorsa izlemem😀😅😅😅
Evet dostum sonradan bozuyor 11. Sezon dün geldi izlemek gelmiyor içimden
İzleme boş ver
Öyle yapacağım
Vikings
Yaaa çok güzeldi🤔😅😅
Santa clarita diet
İzlemedim bilmiyorum 😀
Rambo son filmi
İzlemedim bilmiyorum😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar