Aşırı derece k-drama fanıyım ya?

Koreyi çok seviyorum nedense dilleri çok hoş. Ama yemekleri kötü galiba😂🥹 aşırı derecede dizilerini izliyorum çok özgün içerikli oluyor dizileri aksiyonlu fantastik frlan hoşuma gidiyor😍 koreye gitmek çok isterdim ama işte hayal
Aşırı derece k-drama fanıyım ya?
Cevapla